Skip to main content

Ik ben zooo diep in mijn put gezakt en ik hoor altijd mensen zeggen dat er oplossingen zijn maar nee… Ik weet niet of dit alles nog de moeite is. Ik kan NIET meer ik ben op. Na 2 jaren vechten ben ik zo klaar!

xx

Ik weet niet waar je door gaat maar als je een familie heb moet je daar voor leven.

ik weet niet of ik dat nog kan

Kijk ik wil ook niet leven ik kan wakker worden en mezelf iets aandoen, maar ik doe het niet want ik wil geen mensen pijn doen ik heb familie en vrienden als iets gebeurt met dan weet ik het niet en . (God test ons nu hij doet dat omtekijk wie sterk is en wie echt geluk verdiend want geloof mij als alles rustig normaal word dan ga je hem danken ) ik hoop dat je je beter gaat voelen als je verder wil praten kan dat.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon I.v.m. forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende of schadelijke content.

Ik ben geen psycholoog maar ik kan je misschien helpen 

Hoeft niet maar als je ergens over wilt praten dan kan het

Hopelijk kan die moderertter snel doen en ja ik heb dyslexie 

Hey!  Wat naar voor je.  Kun of wil je vertellen waarom je je zo voelt? Kunnen we jou helpen met tips of adviezen? Wie weet lucht het op om je gevoelens te vertellen en reacties daarop te krijgen. En kom je weer iets uit het dal.  Kunnen we je helpen? 

Liefs, Tover xxx

Heyy,

Wat naar zeg.. Zou je ons misschien willen vertellen waarom je je zo voelt? Misschien lucht het wel op om even van je af te schrijven en wij helpen en steunen je echt heel graag!💖

En als je denkt aan zelfmoord kan je trouwens altijd contact opnemen met https://www.113.nl/.

Sterkte!🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi @Girlll ,

Wat naar dat jij je zo hopeloos voelt, en geen oplossingen ziet. Heel goed van je dat je steun zoekt op ons forum! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je krijgt al steunende en helpende reacties, dat is goed om te zien.

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning, zoals @ItsJustMe  al zegt in de post hierboven, contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Net als bij De Kindertelefoon, is bellen en chatten met 113 anoniem, en in vertrouwen.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska (De Kindertelefoon)

Heyhey 

Dankje voor alle lieve reacties ja het is een beetje een opstapeling van vanalles ma vooral eenzaamheid ik heb nooit echt een klik gehad met mensen van mijn leeftijd, mensen willen me er niet bij en dan komt daar ook nog trauma bij en ja ik heb ook wel last van sociale angsten, onzekerheid....

Heyhey 

Dankje voor alle lieve reacties ja het is een beetje een opstapeling van vanalles ma vooral eenzaamheid ik heb nooit echt een klik gehad met mensen van mijn leeftijd, mensen willen me er niet bij en dan komt daar ook nog trauma bij en ja ik heb ook wel last van sociale angsten, onzekerheid....

Ik was/ben onzeker maar het wordt minder en minder want ik vergelijk mijzelf met hoe ik vroeger was (dik heel dik) als je eenzaam voelt ga naar je familie of als je wilt kan je met mij praten (hoeft niet) alleen als je wilt

Ik heb wel familie maar niet echt om mee te praten en mijn onzekerheid enzo zie ik nie direct weggaan

Reageer