Skip to main content

Hopeloos

• July 27, 2025
  • 13 reacties
  • 147 Bekeken

Jentl
Forum|alt.badge.img

Hii, even een disclaimer dit kan best wel heftig zijn voor sommigen. 

Oké daar gaan we, ik ben echt hopeloos ik weet het echt gewoon absoluut niet meer. Ik doe mijn best ik bijt door maar wat ik ook doe hoe goed mijn leven ook gaat dat gevoel die intense pijn die stille schreeuw die tranen die maar niet komen gaan niet weg. En ik weet niet eens waarom ik pijn heb ik snap het niet. Ik kan alles doen wat ik wil maar die pijn die is zo intens. En ik heb al 8 jaar als het niet meer is last van constante vermoeidheid. Ik wil dit niet meer. Ik wil zo niet meer leven. Hoe kan ik leven? Genieten van dingen? Leuke dingen doen? Niks helpt, en ik vecht en ik ga door maar als mijn leven bestaat uit pijn en moeite en verdriet wil ik dit leven dan wel? En ik kan wel mzelf snijden maar zelfs dat werkt niet meer.

Ik kan mijn gevoel niet goed onder woorden brengen ik heb er eens over geschreven: Ik deel het gedicht maar je hoeft het niet te lezen.

The pain, it grips like iron chains,

Cold and sharp, it knows no name.

It pulls me down, my heart torn wide,

A hollow space where hope once died.

My chest, it tightens lungs won’t fill,

Suffocated by the still.

I want to scream, to tear the sky,

But my throat is locked, too dry to cry.

It’s deeper than despair, this ache,

A wound so deep it cannot break.

My heart, it begs for just one breath,

But chokes instead on living death.

The silence wraps around my bones,

A cage of sorrow, cold as stone.

I thrash inside, but there’s no sound,

A scream that never leaves the ground.

I feel it ripping, piece by piece,

As if my soul can find release.

But nothing comes, no voice, no light,

Just endless dark, eternal night.

Trapped inside this endless pain,

I reach for air, but it's in vain.

The mighty fall, but not with cries,

We fall in silence, paralyzed.

And in this stillness, heart undone,

I slowly die, but tell no one.

The weight of grief, too vast to bear,

A brutal agony, stripped bare.

This is the prison, the deepest hell,

To hurt so much, with none to tell.

To feel your heart, torn, shattered, raw,

And yet, no scream, no sound at all.

Liefs: Jenny❤️🥰 

Oh en sorry voor alle negativiteit.

Ik hoop dat niemand dit zo hoeft te ervaren en zowel? Kom hier een hele grote dikke bereknuffel🥰🥰🥰

13 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 28, 2025

Hoi, erg mooi geschreven. Voor jou ook een lieve knuffel ! 🫂😘

Groetjes liefs Tartan X

Nicky
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 28, 2025

Hoi Jentl,

Heel knap van je dat je dit deelt! Wat een mooie manier om je gevoel onder woorden te brengen. Je bericht en gedicht laten zien dat je in een nogal lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Veel sterkte!

Nicky (De Kindertelefoon) 

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 29, 2025

O mijn God wat een mooi gedicht ik moest echt letterlijk huilen! je bent geweldig ik schrijf zelf ook gedichten (ik was stadsdichter van mijn stad ik wil niet opscheppen ofzo) maar je bent zowieso beter dan mij! Bravo! En ik weet niet wat je situatie is (het klinkt niet fijn) maar als ik je kon helpen zou ik dat absoluut doen door je vriend te zijn! (We mogen op het forum geen contacten geven dus dat kan niet) MAAR I LUV UR GEDICHT!!! GROOTE KNUFFEL!! 
Ster ⭐️🩷🩷

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 30, 2025

O mijn God wat een mooi gedicht ik moest echt letterlijk huilen! je bent geweldig ik schrijf zelf ook gedichten (ik was stadsdichter van mijn stad ik wil niet opscheppen ofzo) maar je bent zowieso beter dan mij! Bravo! En ik weet niet wat je situatie is (het klinkt niet fijn) maar als ik je kon helpen zou ik dat absoluut doen door je vriend te zijn! (We mogen op het forum geen contacten geven dus dat kan niet) MAAR I LUV UR GEDICHT!!! GROOTE KNUFFEL!! 
Ster ⭐️🩷🩷

Ahww dankje! Tja tis puur mijn gevoel🙈 Ah echt? Wat mooi zeg! Voel je alsjeblieft vrij om wat te delen tis niet verplicht🥰 Nouuu iedereen is toch goed op zijn eigen manier?🙈 Ahww lieverd, dat vind ik enorm lief van je! We praten vast wel eens hier🥰 Dankje voor je woorden ze maken me enorm blij🫶🏼

GROOTE KNUFFEL terug🥰

Liefs🫶🏼

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 30, 2025

Hoi, erg mooi geschreven. Voor jou ook een lieve knuffel ! 🫂😘

Groetjes liefs Tartan X

Ahw dankje🫶🏼 knuffel terug😘

Liefs❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

wat een prachtig gedicht, en herken mezelf er ook wel in. ookal wil ik niet dood of iets. depressie ligt soms in een klein hoekje. 

dikke knuffel van mij ❤️❤️

• July 30, 2025

Hallo ​@Jentl 

Ik ga heel eerlijk zijn 😅 ik snap niet veel van wat er staat. Me engels is niet zo goed. Maar het gedicht maakt toch indruk, mooi geschreven. 

Groetjes badeend 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 31, 2025

Hoi ​@Jentl ,

Knap geschreven😘 Wat super erg dat je je zo slecht voelt😔❤

Dikke knuffel en veel liefs, weet dat als je behoefte hebt je hier dingen kwijt kunt😊

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 31, 2025

Wat een mooi gedicht.  Ik wilde nog allerlei dingen toevoegen om je op te beuren maar ik kan me niet voorstellen hoe het is om zoveel pij te lijden, dus alles wat ik zou schrijven zou nergens op slaan.

Ik hoop echt dat je deze moeiljke periode doorkomt en dat het snel weer beter met je gaat.

Ook van mij een dikke knuffel.

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

wat een prachtig gedicht, en herken mezelf er ook wel in. ookal wil ik niet dood of iets. depressie ligt soms in een klein hoekje. 

dikke knuffel van mij ❤️❤️

Ahw dankje, wat naar... Tja soms wil je niet dood maar ook niet echt leven of tja ist gewoon moeilijk…

Dikke knuffel terug❤️🫂🫂

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Hallo ​@Jentl 

Ik ga heel eerlijk zijn 😅 ik snap niet veel van wat er staat. Me engels is niet zo goed. Maar het gedicht maakt toch indruk, mooi geschreven. 

Groetjes badeend 

Dankje! Ik snap het ook wel hoor! Tja Nederlands is altijd iets te persoonlijk en komt te dichtbij? Dus tja daarom🥰🙈 

Dankje dat je het toch gelezen hebt🫂

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Hoi ​@Jentl ,

Knap geschreven😘 Wat super erg dat je je zo slecht voelt😔❤

Dikke knuffel en veel liefs, weet dat als je behoefte hebt je hier dingen kwijt kunt😊

Ahw dankje🥰 Tja tis moeilijk, maar ik probeer door te gaan, zodat ik anderen mensen kan inspireren en ik heb nog zoveel om te geven aan de wereld🙈🥰

Dankje voor je lieve woorden! Dikke knuffel terug🥰❤️

Jentl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Wat een mooi gedicht.  Ik wilde nog allerlei dingen toevoegen om je op te beuren maar ik kan me niet voorstellen hoe het is om zoveel pij te lijden, dus alles wat ik zou schrijven zou nergens op slaan.

Ik hoop echt dat je deze moeiljke periode doorkomt en dat het snel weer beter met je gaat.

Ook van mij een dikke knuffel.

Dankje🥰 

Ahww nou tis al heel lief dat je reageert dat laat me al veel minder alleen voelen en geeft me weer wat sterkte om door te zetten!🥰 

Dikke knuffel terug!🫂❤️