Skip to main content

hoi ik ben een meisje van 15 jaar, ik woon nu 2 maanden niet meer bij mijn vader en heb amper meer contact met hem. maar nu ik dus bij mama woon 2 maanden lang al begin ik me steeds meer te irriteren aan haar.. alsof ik een gevaar voor haar ben. ik doe alleen nog maar kortaf en boos tegen d’r. 

ook heb ik al n tijdje in de gaten dag ik een gevaar voor mezelf ben. en vraag ik bij mezelf af.. hoor ik niet gwn in een gesloten inrichting te zitten. ik ben een gevaar voor de mensen om me heen en voor mezelf. ik ben psygisch niet meer oké echt totaal niet. en heb geen idee wat ik met mezelf aan moet. hoor ik hier wel thuis?

Hoi,

Wat lastig voor je om het gevoel te hebben dat je niet thuis kunt zijn. Heel goed dat je hier steun komt zoeken!
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen, of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

als er acuut gevaar is voor jezelf of voor anderen, dan zou je ook kunne bellen met de crisisdienst van de ggz. Op hun website vind je contactgegevens voor de d8nst bij jou in de regio.

 

Sterkte! Mariska, De Kindertelefoon.

 


Reageer