Skip to main content
Vraag

hoop kwijt?? (TW)

• April 1, 2026
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Bit10
Forum|alt.badge.img+2

Hoe hard ik ook probeer het lijkt alsof ik in steeds in dezelfde situatie beland

het lijkt alsof iedereen me kwaad wilt doen of me pijn wilt doen

mn vertrouwen verdwijnt gewoon en ik begin mezelf te isoleren van mensen (en het faalt vaak)

ik Ben zo FUCKING sensitief omfg ik probeer mezelf te ongevoelig te maken zodat het niet meer boeit wat ik allemaal meemaak,hoor en zie.

ik wil ontsnappen aan de realiteit en aan die gedachtes in mn hoofd ook al wil ik geen zm plegen, Bijna niemand in het echte leven begrijpt mij en voor je het weet gebruiken ze het tegen jou en spelen ze het slachtoffer en word ik beschouwt als een manipulatief, walgelijk en nep persoon.

Het enige waarbij ik nog iets voel is door die edgy animaties (vents) te maken en mn kussen te knuffelen als een huilebalk om te hopen dat iemand me kan redden van die bullshit waar ik terecht in ben gekomen. Terwijl ik dondersgoed weet dat ik school heb en dat NIEMAND me probeert the comforten

Ik wil geen verantwoordelijk persoon zijn, het maakt me niet uit als ik rot of ziek word. Niemand heeft toch echt medelijden met mij.

laat mij rotten in hel, ik Ben een mislukt moslim die niet kan  veranderen.

2 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • April 1, 2026

Hoi ​@Bit10 ,

wat je omschrijft klinkt als een heel wanhopig en eenzaam gevoel. Je schrijft dat je wil ontsnappen aan de realiteit en aan die gedachtes in je hoofd, maar zonder zelfmoord te plegen. 

De eerste stap naar verandering heb je al genomen door hier te komen en het van je af te schrijven! Als je er een keer anoniem over wil praten, dan kan je bellen of chatten met De Kindertelefoon, elke dag tussen 11 en 21 uur. We veroordelen je niet en we luisteren graag naar je.

Veel sterkte gewenst,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 3, 2026

Heyy, wat naar dat je je zo voelt. Ik denk dat er echt mensen gaan komen die om jou geven! Hou vol, op een dag word het beter. Ik weet dat jij dit kan, ook al is het nu moeilijk. Sterke 💕