Hoofdpijn

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

ik heb al vele jaren ernstige hoofdpijn en weet niet wat ik moet doen. Ik loop al vele jaren in onderzoek wat ik heb maar er is nog niks gevonden. ik heb meerdere malen zware hersenschuddingen gehad en heb geen zin meer in mn leven en denk aan zelfmoord. Ik heb constant (24/7) hoofdpijn het doe ongelooflijk veel pijn en kan niet opletten op school. thuis heb ik heb zwaar met een agressieve broer. ik kan er niet meer tegen mn hoofdpijn en wil zelfmoord plegen maar wil de mensen die om mij geven niet verdrietig maken. ik ben bijna gehandicapt en kan amper niks meer doen zoveel pijn doet het. Ik zit elke dag te huilen in me bed zo pijn doet het help

2 reacties

hey,

Voordat je dit gaat lezen, ik ben niet echt goed in reageren en dingen zeggen ofzo dus ja.
Maar echt super vervelend van je hoofdpijn, heb je al aan medicatie enzo gedacht? Niet zoiets als een paracetamol of hoe je dat ook schrijft maar echt speciale dingen tegen ernstige hoofdpijn of gewoon hoofdpijn? En als je gewoon op een stoel zit heb je dan al een keer op je houding gelet, of als je ligt in bed. Als je een verkeerde houding aanneemt bij de nek of rug kan dat vervelende gevolgen hebben op je hoofd. En ben je ook veel gespannen? Want als je erg gespannen bent en je veel spanning in je nek en schouders hebt kan dat ertoe leiden dat je erge hoofdpijn krijgt. Vroeger toen ik klein was had ik altijd heel erg last van buikpijn niet gewoon normale buikpijn maar veel erger. we zijn ziekenhuis in ziekenhuis uit gegaan allemaal onderzoeken maar ze kwamen nergens tegen dat ik iets had aan mijn darmen ofzo. Toen ben ik uiteindelijk naar een Mesoloog ofzo gegaan en toen zijn we erachter gekomen dat ik lactose intolerantie had en nog wat dingetjes wat niet goed zaten enzo. Die lactose intolerantie kon ik zelf wat aan doen maar aan de overige dingen niet daarvoor heeft die vrouw me allemaal dingen ofzo gegeven waardoor het beter ging, ik weet niet of je er wat mee kan ofzo maar als het goed is kan een mesoloog je ook met hoofdpijn of andere pijn of te onderzoeken welke stofjes je eigenlijk in je lichaam moet hebben waar jij bijvoorbeeld te veel of te weinig van kunt hebben wat jou hoofdpijn kan veroorzaken wat een dokter niet altijd kan vinden. Over de zelfmoord gedachten enzo, zelfmoord is niet de oplossing ik snap dat je heel veel pijn hebt maar er is een reden voor die hoofdpijn dus ook een oplossing die oplossing is misschien niet makkelijk te vinden maar die is er wel x

ik wens je veder echt heel veel sterkte hopelijk kan je er iets mee xx
Hallo, Olifantje,

Ik heb net toevallig hoofdpijn en kwam opeens bij dit topic uit, toeval bestaat niet! Jouw hoofdpijn is alleen een tikkeltje erger. Ik vind het knap dat je dat al zolang hebt en dat je daar mee om kunt gaan! Als je er mee om kunt gaan, wen je er vanzelf aan. Elke keer dat je je pijn voelt, kun je tegen jezelf zeggen dat je een held bent, die elke storm opnieuw overwint. Je lichaam zal dan vanzelf weten dat je niets aan de pijn kunt doen en dan zul je het vanzelf minder voelen.

Wat betreft de onderzoeken: ik zou er mee blijven doorgaan. Uiteindelijk zullen doktoren erachter komen wat er aan de hand is, het is alleen een kwestie van tijd!

Zelfmoord is trouwens NIET de oplossing. Dat is trouwens NOOIT de oplossing, voor wat dan ook. Je weet namelijk zeker dat het dan slecht afloopt, terwijl je levensverhaal ook goed zou kunnen aflopen. Ik zou in ieder geval doorvechten en dat lukt nu al aardig.

Je bent een held!
De Persoon Zonder Naam

Reageer