Hondje aangereden, veel problemen op korte tijd

  • 25 September 2022
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Badge

Hallo allemaal zit met een probleem,

Vorig jaar is mijn broertje overleden net de week voor mijn moeder jarig werd. ondertussen had ik dit al best goed verwerkt maar heb er af en toe nog altijd moeite mee gehad. nu paar uur geleden ging onze poort ineens open (niemand had de poort open gedaan, die ging ineens vanzelf) ons hondje liep naar buiten. 

We liepen achter hem aan en een voorbijganger tegenover wou de hond lokken. Bo (hond) liep de straat over maar op dat moment kwam er een auto volle snelheid aan op een weg waar je 50ag en nog een wegversmalling aan ons huis.  Hij is niet meer op tijd kunnen remmen. 

 De man heeft naam en telefoonnummer achtergelaten en is toen door gereden. (geen melding bij politie gemaakt) 

Ben aan het twijfelen om hem morgen op te bellen en te vragen wat er exact gebeurd is en waarom met die snelheid en niet tot stilstand gekomen (hij had lang op voorand kunnen remmen en dan was er totaal niks gebeurd.)

(mijn kamer is aan de straat kant en als ik naar buiten kijk zie ik nog zo een grote plas bloed liggen die al ingetrokken is waar een lantaarnpaal op schijnt) heb het zeer moeilijk dat dit allemaal is gebeurd en weet niet wat ik moet doen

 

Nu dit voorval is gebeurd een week voor dat nu mijn zusje verjaart. Dit zou je toeval kunnen noemen dat deze 2 dingen zijn voorgevallen telkens een week voor een verjaardag van een gezinslid. Maar heb hier een zeer naar en koud gevoel bij.

 

over kleine 3weken ben ik jarig en nu heb ik bang dat er iets kan gaan gebeuren weer...

 

 

 

 


1 reactie

Jeetje je hebt wel een heftige tijd gehad.  Ik snap wel dat je je zorgen maakt over je eigen verjaardag.  Misschien is het goed om met iemand te praten, en psycholoog ofzo.  Die kan je helpen en kan alles van een afstandje dus zonder emoties bekijken.  Sterkte en een dikke knuffel

Reageer