Vraag

hond vast in koelkast

  • 15 July 2020
  • 8 reacties
  • 346 Bekeken

Badge

Mijn Duitse herder zit vast in mijn mini-koelkast nadat ik hem na het masturb33ren daar aantrof. Hij past niet meer door de uitgang en zit nu al voor 3 dagen vast. HELPPP


8 reacties

Hallo HendDeEchteKnoop,

 

Ich hatte dieses Problem noch nie zuvor.
Vielleicht können Sie Ihren Hund mit deutscher Bratwurst aus dem Kühlschrank locken.

Das nächste Mal würde ich einen großen Kühlschrank oder einen kleineren Hund kaufen. Dann hast du das problem nicht mehr.

Oh ich habe gerade gesehen, dass dein Hund deutsch ist, ich dachte du wärst deutsch.

Nou ja, gewoon die hond eruit lokken met  een Duitse braadworst en dan komt het wel weer goed…..

 

Mit freundlichen Grüßen,

M und M's

Hallo HenkDeEchteKnoop :)

Ok, maar hoe kwam de hond erin uberhaupt en zo'n grote hond past er sowieso niet in? Het niveau van troll-topics daalt snel…

-TheMightySlayer <3

Heyhoi @HenkDeEchteKnoop,

dit verhaal is echt ontzettend onrealistisch. Als je een fake topic maakt doe het dan op zijn minst goed.
Dit forum is bedoeld om mensen te helpen die met echte problemen of vragen zitten. Stop dus alsjeblieft met het maken van fake topics. Bedankt.

Groetjes soyeonx.

Hi HendDeEchteKnoop,

 

Misschien is het een opblaasbare hond en dan moet je er gewoon wat lucht uit laten lopen….

Vielleicht ist es ein aufblasbarer Hund und dann muss man nur noch etwas Luft rauslassen…..

C'est peut-être un chien gonflable et il suffit de laisser sortir l'air…..

Maybe it's an inflatable dog and you can stab it, but never do this with a real dog….

 

Verder zou ik het ook niet weten.

 

Groetjes,

M&M's

Nu iedereen hier toch raar doet

@M en Ms , i love je humor😂❤️❤️ Heerlijk droog, zoals humor hoort te zijn!

Trouwens zaag je koelkast kapot ofzo. Al betwijfel ik sterk of een duiste herder in een minikoelkast kan. Of haal je koelkast uit elkaar ofzo.

Als dat beest erin kan kan het er toch ook uit, niet?

Doei

@Kaas123 ,

 

Nu iedereen hier toch raar doet

Speak for yourself :joy::rofl:  ik ben bloed serieus :grin:

 

 

@M en Ms , i love je humor😂❤️❤️ Heerlijk droog, zoals humor hoort te zijn!

hahaha, we moeten er maar het beste van maken, toch...

 

Als dat beest erin kan kan het er toch ook uit, niet?

ja dat zou je denken, maar als die hond nou alles wat in die koelkast zat opgegeten heeft dan is ie wel ineens een stuk dikker geworden en zit ie misschien wel klem. Ik denk dat het wereldwijd niet heel veel voorkomt, maar ik zou het niet helemaal uitsluiten….:upside_down:

 

Groetjes,

M&M's

Hallo HenkDeEchteKnoop :)

Je kunt de koelkast vanaf het balkon naar beneden gooien, dan gaat hij kapot en kan de hond eruit :joy::joy:

-TheMightySlayer <3

Als we toch beginnen. 

Misschien kun je een kat voor de koelkast zetten, de meeste Duitse herders houden niet van katten. En anders schreeuw je gewoon,  Aufmachen hund! Misschien werkt dat.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer