Skip to main content
Hallo mijn naam is Sam, ik ben beste vrienden met justin. We zijn al vrienden sinds groep 4. Alleen vind ik justin sinds groep 8 al heel leuk, Ja inderdaad dat betekend dus dat ik op jongens val. Ik heb geen idee hoe dat bij justin zit en of ik het durf te vertellen. Mijn ouders weten het ook niet. Mijn ouders zijn heel christelijk en zijn dus heel erg tegen homo's. Ik probeerden het te vertellen alleen er kwam niet echt veel uit. Ik heb ook geprobeert het aan justin te vertellen alleen dat dufde ik niet, bang voor de reacties. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Mijn mentor weet het wel al en die vind dat ik het aan justin en aan mijn ouders moet gaan zeggen. Maar zelf vind ik dat een minder goeed idee. Ik hoop dat ik tips krijg over het uit de kast komen. Alvast bedankt.
Hey Sam.



Als je ouders zo streng gelovig zijn is het inderdaad geen slim idee om het ze te zeggen.

Als ze bijvoorbeeld er zo tegen zijn dat ze je het huis uit gaan zetten en je bent minderjarig ben je f*cked.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je ouders zo iets zouden doen zou ik het ze pas vertellen als je meerderjarig bent en het liefst ook je eigen geld verdiend zodat je niet afgankelijk bent.

Weet je hoe Justin over homoseksualiteit denkt? Je kunt hem dan wel vertellen dat je homo bent.

Of je het hem wilt zeggen, is een riskante. Ik val zelf op meisjes, ik ben er ook een, en ik heb ervaring met jouw situatie wat betreft Justin.

Nou heb ik geen geluk gehad. Ik verpeste wel tijdelijk vriendschappen. Het is echt een grote gok als je niet weet hoe het bij hem zit. Of je 'm wilt wagen is aan jou.



Good luck!



C.

Je hoeft het toch niet gelijk tegen Justin te vertellen. Zeg het tegen een vriendin of vriend en dan kun je het Justin vertellen en dan kun je het tegen je ouders zeggen ik weet niet of je dit ook gaat doen maar mis werkt het ..

 

Het komt goed❤️❤️❤️❤️


hee sam,

ik weet dus nu ok van mijzelf al een half jaar ofz dat ik homo ben alleen ik twijfel de heletijd. ik ben og niet uit de kast gekomen dus daar kan ik je niet bij helpen. zelf ben ik niet echt christelijk opgevoed maar je kan wel zeggen tegen je ouders van, ik wil er in lijven geloven als jullie mijzelf laten zijn. ik hoop dat ik je een klein beetje geholpen heb! succes !! gr, anoniempje194


Hallo,

Ik ben zelf ook homoseksueel, ik had hetzelfde ik was ook verliefd geworden op een vriend van mij. Ik heb het hem verteld, alleen nadat ik het had verteld had hij de vriendschap opgezegd. Ik zou dus als ik jou was het eerst even afwachten, misschien gaan de gevoelens weg. Qua ouders heb ik niet hetzelfde, mijn ouders hebben mij  altijd geaccepteerd zoals ik was, maar jij zegt dat je ouders tegen homo's zijn, maar hebben ze dat ook echt zo geuit of denk je dat. Ik zou met je ouders bijvoorbeeld een keer een programma kijken waar bijvoorbeeld een homo in voor komt en dan bijvoorbeeld vragen van: Wat vinden jullie er eigenlijk van dat hij homo is, misschien een beetje achterhaald, maar het werkte bij mijn opa en oma wel. 

Maar onthoud dit ondanks het geloof van je ouders, ze houden echt van je.

Good luck:pray_tone1:


Reageer