Skip to main content
Vraag

HoiHoi kijk hier als je je K*t voelt

  • May 10, 2026
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

cookiedough888
Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi ik zag net een leuke topic waar ik echt vrolijk van werd er was namelijk iemand die een leuk berichtje had geschreven en het leek mij leuk om daar in deze topic soortvan (ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen) de gelegenheid voor te maken, zodat als je even niet zo lekker in je vel zit je hier onder even kunt kijken☺️ dus ik hoop dat iedereen die dit leest een klein hoeft niet heel lang tekstje wil schrijven 

 

Groetjes cookie😘

5 reacties

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hallo!

Iedereen die dit leest, leeft.

En dat je leeft heeft een reden.

Iedereen die leeft heeft een doel, en dat mag van alles zijn.

En als je even doelloos bent, is dat geen probleem! Dat hoort er nou eenmaal bij.

Dat heeft iedereen weleens.

Hiermee wil ik zeggen dat je er mag zijn, wie je ook bent en wat je ook doet.

Want niemand is belangrijker dan anderen, iedereen is gelijk.

Zonder een vakkenvuller in de supermarkt is het een puinhoop.

Zonder een  leerkracht is onderwijs niet mogelijk, enzovoort.

Dus iedereen is nodig, en je staat niet alleen!

Ik hoop dat je je hierdoor wat beter voelt. ❤

Groetjes van mij👋


cookiedough888
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2026

@anoniempie0606  bedankt voor het reageren!❤️

 

groetjes cookie


cookiedough888
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2026

Hoi ik zal er zelf ook 1 doen 

 

JIJ ben zo lief en leuk en knap en mooi en behulpzaam ❤️❤️

MAAR vergeet dat niet voor je zelf te zijn want stel nou dat iedereen alleen aan zich zelf denkt dan word er aan JOU niet gedacht  en dat zou zonde zijn voor zo’n mooi, lief ,knap en behulpzaam iemand dus vergeet niet dat JIJ er toe doet en dat het te zonde is als je het opgeeft want dan zijn er zoveel mensen die van Jou houden en die zou jij dan verdrietig maken en dat wil je ook niet en vergeet niet dat ik een van de 10000000000000000000000000000000000 mensen ben  die om Jou geven! Dus leef je leven😉
 

sorry als dit een verwarrende tekst is….. hoop dat julie het een beetje kunnen lezen

 

Groetjes Cookie😘🫂

 

 


Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 26, 2026

Hey,  ik doe een korte.

Als ik denk aan de paar kinderen en volwassenen die mij iets negatiefs meegaven, zet ik daar heel graag de veel meer lieve kinderen en volwassenen tegenover die mij iets positiefs meegaven. En zelfs van de vervelendste ervaring leer ik, leer ik hoe belangrijk en fijn een leuke ervaring juist is. Als een beeld me soms plaagt van een vernedering, een nare straf of tegenslagen,  kijk ik in gedachten gauw naar jullie, die mij zoveel liefs en moois geven. Kijk ik naar mijn liefde, mn Meisje. En naar mijn moeder, zus, opa en oma, vriend(inn)en, leuke docenten en leiding en trainers. Kijk ik naar al die super geweldige dingen die we doen en leren en beleven! En dan uiteindelijk wint de kleur, en  het blije gevoel! 

Zo wil ik dat doen 😊

😘 Tover 


Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 26, 2026

Je kan altijd blij worden van natuurdingen als je daar naar kijkt en overal is wel iets. Vogels of insecten of kleine plantjes