Hoi allemaal,
Sommige zouden mij wel nog kennen van ongeveer 5 maanden geleden. Ik ben er weer. Maar dat is niet om een positiefe reden. Even een samenvating van wat er is gebeurd na mijn laatse bericht. Zie mijn vorige topic voor het eerste deel. Nou mischien weten jullie het al maar ik zat in een best wel zware periode. Ik werd gepest ik wou graag dood. Na mijn laatse reactie ben ik gewoon nog naar dezelfde school gegaan daar zit ik nog steeds. Dus na dat ik geen reacties meer plaatste ben ik in behandeling genomen. Maar dat was heel naar. Er was een man die zou me gaan helpen. Maar die zei allemaal dingen van “ dat is wel een beetje je probleem” en “ ja daat heb je zelf gedaan” en “ weet je het zeker”. nou dus daar ging ik weg. Ook een klacht ingediend maar dat afgesloten. Het was nu een maand voor de zomervakantie en er was heel veel lesuitval en verkort roster ik vond dat fijn en ik voelde me blij voor het eerst sinds een lange tijd. Het was nu zomervakantie en ik moest stopen met mediceinen sliken. daardoor voelde me best wel druk en hongirig en ook weer depresief. vanaf 2 weken in de zomervakantie is mijn leven weer een hel. We zijn nu bij het eind van de zomervakantie we moeten weer naar school… Nu begint hell pas echt mijn klas was precies het zelfde als vorig jaar en de mensen kennen me nog wel ( In slechte reden). Oke 1 week school. Eerst een beetje opstarten is ook lastig maar na een week is het echt vervelnd ik kan niet concentreren, Ik heb geen aansluiting in de klas. Thuis is het nog steeds fij n en veilig alleen ik merk dat mijn ouders steeds meer boos op me worden omdat ik niks doe. Fijn we zijn weer in het nu ( Stuk Fijner schrijven). Oke ik wordt mischien niet meer gepest maar wel genegeerd en dat doet pijn. mischien is dat de rede waarom ik weeer hiet ben omdat ik eenzaam voel daardoor wil ik zo graag dood maar het doet teveel pijn om het te doen. In oktober is er een tweede klas kamp en ik heb er heel weinig zin in je gaat met veel verschillende de klassen die niet allemaal ff aardig zijn ik heb hier geen zin in. Wat moet ik doen?
Ik ben hier ook om te helpen en te praten omdat ik dat nodig heb.
X, INeedHope
(PS sorry voor spelling)
(verhaal mischien beetje lastig omdat ik niet kan schrijven/type)