Skip to main content

hoi, ik heb laatst op school een gesprek gehad met mijn mentor en de docenten op mijn school die hebben een leerling bespreking gehad dus praten over elke leerling zegmaar. en over mij zeiden ze blijkbaar dat ik er heel verdrietig uit zie (ik heb een RBF) en ook dat ik vaak alleen zit en niet met andere mensen praat. TERWIJL we vaste plekken hebben en ik naast een jongen zit die in zijn neus peuterd lollllll.  Maar aan de ene kant is het wel waar ik praat niet echt met mensen uit mijn klas en ik eet alleen in de wc in de pauze en word gepest. Nu heeft de mentor aangeboden dat ik met een school coordinator praat (soort school therapeut ofz) maar idk ben ik dan raar als ik met haar praat? Ik wil een normaal schooljaar hebben maar idk het lijkt me gewoon vreemd weetje. En dit schooljaar hadden mijn vriendinnen allemaal ruzie met elkaar dus zat ik daar een beetje awkward tussenin en moest ik kanten kiezen en uiteindelijk zijn ze allebei weggegaan dus heb ik nu een ander vrienden groepje maar ze zijn allemaal chagrijnig en niet echt de mensen waarmee ik bevriend mee wil zijn. Er zit ook een jongen in mijn klas van mijn oude basisschool die mij NOG STEEDS pest. Tijdens het gesprek met mijn mentor heb ik gezegd dat alles goed gaat enz maar ik weet ni of dat wel zo is i mean ik eet alleen in de wc en praat ni echt met mensen dus ik denk ni dat het héél goed gaat persé snappie. Mijn mentor zei ook dat ik vaak andere boven mezelf doe met vriendschap enz en idkis dat een slecht ding ofzo zo zei ze het wel???????????????????????

ik heb geen idee wat ik nu moet doen 

Hoi, vertel alles eerlijk in zo'n gesprek, dat lucht je op en je mentor weet hoe daar mee om te gaan. Het is echt heel goed om dus gewoon te vertellen hoe het echt met je gaat. Daar is niks raars aan en jij mag gewoon eerlijk zijn over je zelf.  Dan kunnen ze jou ook goed helpen en steunen! Sterkte en succes daarmee, moet lukken! 

Groetjes liefs Tartan X

Het is nu ff tijd om aan jezelf te denken. Ik zou idd gewoon eerlijk zijn tegenover je mentor. Van jezelf anders voordoen dan je je voelt word je echt niet gelukkiger. Om hulp vragen is zeker niet raar en niks om je voor te schamen.

Heel veel sterkte

Reageer