hoi ben depressief en wil zelfmoord plegen

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Hoi ben noah  ben 14 jaar 

Vind het nu 3/4 lastig om te leven omdat ik geen vrienden heb  weet ook niet waarom maar ja het is nu zo. De meeste kinderen pesten mij door mijn afkomst Indonesië/Nederlands. Gelukkig doet niet iedereen zo tegen me maar ja heb dus geen vrienden. Zou graag meer vrienden willen hebben maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. 

Heb je tips is dat welkom of iets anders tegen me te zeggen zou ik dat waarderen. 

Doei 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ik vind het erg dat die kinderen jou pesten vanwege je afkomst ik zou het juist heel cool vinden om een vriend te hebben met een afkomst van ergens anders, je moet in jezelf denken ‘ik ga me niet verlagen naar hun niveau’ wees slimmer en negeer het ik weet dat dit niet makkelijk is maar het is het beste

veel sterkte 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook schrijf je dat je zelfmoord wil plegen. Daarom wil ik je graag laten weten dat je voor hulp of ondersteuning contact kunt opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Als eerste. Het is toch leuk om een andere afkomst te hebben.

Ten tweede. Ik heb eigenlijk geen tips maar ik wou het eerste gewoon zeggen.

Ten derde. Kidnap een kind en hou hem daar net zolang dat hij vrienden met je wil zijn🤣 (dit is niet serieus dus alstjeblieft geen reacties van 'dat kan je niet zeggen ik probeer er alleen wat humor tussen te krijgen)

Reageer