Vraag

hoi

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Badge

hoi ik ben ……..

ik wil hier graag over mijn leven vertellen ik weet dat mensen het zwaarder hebben dan mij maar ik moet even luchten ik heb een luisterend oor nodig.

mijn leven.

hoi ik ben ….. 

ik ben nu 15 jaar oud ik doe aan trampoline springen dmt springen en synchroon springen ik doe daar wedstrijden in. ik vind het super leuk maar hier kom ik later nog op terug.

 

het verleden,

mijn verleden is anders in mijn ogen.

ik sliep als baby natuurlijk met een luier maar ik noem het liever een inco.

hoe ouder ik werd hoe raarder ik het begon te vinden dat ik nog een inco moest dragen want ja mijn broertjes en zusje hoefde dat niet meer.

tegen de tijd dat ik 6 was sliep ik zonder ze. ik was blij ik was normaal.

ik hoorde bij andere op school ging het goed ik mocht eindelijk naar groep 5 jippieeee eindelijk toeetsen en huiswerk. want ja dat kregenw e eerst nooit.

MAAR net na de vakantie kreeg ik een blaas ontsteking en ik begon na enige weken niet naar school te zijn geweest begon ik flauw te vallen ik moets naar et ziekenhuis.

daar zeiden ze dat ik een te laag ijzer had ik was 8 .

maar goed uiteindelijk na 3 dagen mocht ik naar huis.

ik was die tijd ook niet meer droog snachts. al 1 jaar ongeveer over net moment dat ik snachts weer nat werd wil ik het liever niet hebben.

 

mijn ouders begonne het raar te vinden want elek ochtend ging mijn bed in de was en dat deed ik allemala al zelf bed afhalen bed in de wasmachine aankleden eten …… en zo elke dag en dan ook weer mijn bed opmaken.

ondertussne had ik alles geprobeerd in een ziekenhuis ik werd 14 toen ik dara alles gebeurd had.

ik werd naarr het wkz gestuurd het willemina kinderziekenhuis en ondertussen ben ik 15 en heb ik daar  al ongeveer anderhalf jaar van alles geprobeerd en  ondertusse hebben ze de laatste optie aangeboden alweer medicijnen alweer en tot zo ver is er nog niks veranderd.

ik ben onlanngs naar een psycholoog geweest voor dwang/ dwang handelingen en hebben ze ondekt dat ik autisme heb en dat het zich zo uit.

ik wil normala leven ik wil al deze digentjes niet ik wil normaal zijn ik wil er bij horen!


2 reacties

Beste @greenflower 

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik zag je topic en ik dacht ik reageer toch nog maar even.

Heel vervelend dat dit jou moest overkomen.

Hoe gaat het nu met je?

Het is weer een maandje later, dus misschien gaat het nu beter..?

 

Reputatie 7
Badge +14

heyy @greenflower

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt . Natuurlijk zijn er heftigere dingen, maar dat dit dan niet heftig is klopt niet. Dit is voor jou heftig.

Hoe gaat het nu met je? Moet je nog meer onderzoeken doen? 
 

Hou ons op de hoogte! :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer