Skip to main content

hoi, ik weet ik heb hulp nodig met mijn problemen, ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet zoeken met wat 1. Het best bij me past en 2. Hoe ik t moet vragen aan me ouders (ik wil mijn ouders namelijk niks vertellen). 

Heee, ik zal naar de mentor gaan en dan stuurt die je naar de leerling begeleider en die stuurt je naar een psycholoog tenminste dat gebeurde bij mij xx


Hoi, wat @Girl.anoniem  zegt klopt, en je kunt natuurlijk ook de kindertelefoon bellen. Staat rechts bovenaan deze pagina hoe en wat.  Gewoon proberen 🙂 Veel sterkte !

Groetjes liefs Tartan X


Tartan heeft een terminale ziekte in zijn brein niet naar hem luisteren

Tartan doet niks fout, maar gisteren zat jij toch ook op het forum als "Kokosnootrukker", was jij niet gebanned? Zegt dat serieus niet gewoon dat je dit forum met rust moet laten. Komop gast, laat mensen hier hulp vragen, sommige kinderen kunnen nergens anders terecht als er iets slechts gebeurd. En dan kom jij eff de boel uitschelden. Laat het forum, kom alleen naar het forum als je advies nodig hebt of echt mensen wilt helpen. En niet hulpvolle forumleden wijs maken dat iemand een terminale ziekte heeft.


Hey,

Je kan naar je mentor gaan, die wil en kan vast wel helpen; en de kindertelefoon.

Eigenlijk gewoon eens met de reacties hierboven⬆️

@XxKokosNootRukkerxX doe effe normaal!!! Ga hier niet lopen schelden! Mensen hier vragen om hulp. Jij helpt ze inderdaad, maar dan wel van de wal in de sloot!!! Het is gewoon een goeie reactie en jij gaat zeggen dat hij een terminale ziekte heeft, doe effe normaal, gast! 

Adios!

 


Reageer