Skip to main content
Vraag

Hoe word je emotieloos/gevoelloos?

• September 26, 2025
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik wil geen gevoelens meer hebben

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 26, 2025

En hoe weet je of je mentaal gek aan het worden bent? Hoe weet je dat? Zijn er symptomen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 27, 2025

Ik denk dat het beste is dat je met iemand gaat praten want je hebt altijd gevoelens dat hoort helaas bij een mens. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Ik denk niet dat dat mogelijk is, om geen gevoel meer te hebben.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 28, 2025

Je kunt niet echt emotieloos worden. i.i.g. niet zelf, het is iets wat je hoofd voor je moet doen. Ik ben het al met 1 emotie: verdriet. Ik heb het niet meer. M'n hoofd heeft het afgesloten en niemand gelooft me, blijdschap wordt ook zolangzamerhand afgesloten. Vertrouw me: je wil het niet. Ik weet niet hoe ik het heb gekregen, waarschijnlijk door trauma's, omdat ik altijd ondergesimuleerd was. Ik hoop dat het snel beter gaat met je!

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 28, 2025

@Fwa2000  dat hoop ik ook, en ook voor jou! ♥️🫂😘 Groetjes Tjempie xxx

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Lieve ​@Waterblad ,Ik zou zelf ook ZO graag emotieloos willen zijn, maar helaas is dit niet mogelijk. Geen idee of dit een goed advies is, maar probeer je gezicht in de plooi te houden. En dan gaat het uiteindelijk vanzelf. MAAR, ik raad dit echt niet aan, ga alsjeblieft met iemand praten, want emotieloos zijn is echt niet leuk. Hopelijk word het gauw beter.