Skip to main content

hoii,

ik zit met een beetje een lastig probleem. 

Het is een beetje een lang verhaal dus ik begin bij het begin. 

Ik had iemand via tiktok leren kennen en we konden het meteen goed met elkaar vinden en gingen ook bellen en afspreken omdat we dicht bij elkaar woonden, wat heel gezellig was. Alleen na een tijdje vertelde ze dat ze me leuk vond (ik vind het niet raar ofzo want ik hoor zelf ook bij de lhbtq community, maar ik was niet echt op haar dus daarom wist ik niet goed wat ik moest doen) ik had toen gezegd dat ik erover na ging denken, maar uiteindelijk nam ik zeg maar iets te veel tijd daarvoor waardoor ik denk dat ze boos op me is geworden. Uiteindelijk had ik het maar laten zitten omdat het echt al een maand geleden was, maar zij had inmiddels ook weer een nieuwe crush dus waarschijnlijk vond ze het toen ook minder erg. Ze ging mij toen alleen heel vaak appen wat ik natuurlijk niet erg vond omdat ze nogsteeds een goede vriendin was, maar het ging in die tijd heel slecht met mij waardoor ik best wel kortaf reageerde soms en bvb niet wou afspreken door te weinig motivatie of ik was bang dat ze me raar zou vinden ofz. Ik denk dat ze me daardoor als slechte vriendin zag en ze is daarna eigenlijk bijna gestopt met mij (uit haarzelf) appen. Ik heb echt heel vaak gezegd dat het me spijt van die tijd en ze zegt dat het niet uitmaakt maar volgens mij maakt het wel uit.

Nu heeft ze ineens een hele goede nieuwe vriendin, waar ze nu ook heel veel tiktoks enz over maakt wat ze toen ook over mij deed (nu dus niet meer) en ik word daardoor eigenlijk best wel jaloers omdat ik heel graag weer close met haar wil zijn, het was altijd echt heel leuk met haar en ik wil haar echt niet kwijt maar het lijkt alsof ze nogsteeds echt boos op me is. Ik weet echt niet meer hoe ik het moet oplossen, ik heb echt heel vaak geappt dat het me spijt en dat soort dingen, maar ze reageert nu ook heel kortaf op mij en ik weet echt niet meer wat ik moet doen zodat ze niet meer boos op me is en weer met me wil afspreken en dat soort dingen.

Heeft iemand tips?

xx

Probeer het haar nog 1 keer goed uit te leggen (zoals je hier hebt gedaan), meer kun je niet doen. Misschien moet je haar nu gewoon even wat tijd geven.


Ik zou denk ik (via chat of in het echt zal ik het maar zeggen) haar jou kant van het verhaal laten zien, zodat ze misschien snapt waarom je bepaalde dingen deed 🙂


Hey @just.a.random.person!

Je kan (als je dat nog niet hebt gedaan) haar jouw situatie uitleggen en dat je je erdoor heel slecht voelt. Heb je haar anders gevraagd waarom ze dit doet? Als alles niet helpt moet je soms ook accepteren dat ze niet meer veel met je doet. Dat is misschien stom voor jouw maar als  ze echt niet wil kun je er weinig aan doen.

Liefs Caiya


Reageer