Hoe word ik minder onzeker?

  • 8 December 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Onzeker

Heeyheey! ik ben soms best wel onzeker door de volgende dingen

  • Er groeit haar op mijn armen, benen, boven lip (Ik epileer het wel/scheer) alleen ik heb daar best wel spijt van want nu zijn de haartjes op mijn benen en armen donkere geworden (dat ligt zo) En dat komt ook omdat ze bruin zijn
  • Over mn huid want ik heb (puistjes op mn voorhoofd)
  • mensen zeggen soms dat ik een groot voorhoofd heb
  • vroeger werd ik soms op de basisschool paard genoemd
  • Mn gezicht

Heeft iemand tips hoe ik minder onzeker word.


1 reactie

Badge

heyy! 

Iedereen is wel eens onzeker, die populaire kinderen uit je klas, je familie en zelfs de mensen waarvan je het nooit verwacht! 

Over haargroei heb ik maar 1 ding te zeggen, dat is heel normaal. Als je je fijn erbij voelt kun je je scheren voor bv gym, maar het is nooit verplicht!

Puistjes is een ding van de puberteit, daar hebben ook de meeste last van, als je jezelf lelijk erdoor vind, kun je er zalf tegen puistjes op doen, of ietwat make-up als je het liever wil verbergen.

Een groot voorhoofd geeft niks! zoek maar eens naar modellen met een groot voorhoofd! Als je jezelf er niet fijn bij voelt, kun je altijd een andere haarstijl proberen! Misschien staat een pony je wel goed, of iets anders tofs!

Mensen zeggen van alles! Bij mij vinden ze altijd dat ik een lange nek heb, maar ze kletsen maar wat! Kijk maar eens goed naar de mensen die dat zeggen, waarschijnlijk hebben ze allemaal wel iets lelijks! een flapoor, scheve tanden, een moedervlek, ze nagelbijten, of iets anders waar ze zelf hartstikke onzeker over zijn!

Probeer eens in de spiegel heel blij te kijken, alsof je het meent, dan denkt je lichaam dat je blij bent met wat je ziet.

 

Veel succes! :)

Reageer