Skip to main content

Hallo:)

Dit is misschien heel droog, maar hoe weet je of iemand verliefd op je is? Kan je dat überhaupt wel zien? Ik ben nog jong, dus erg veel ervaring heb ik niet. Er is een jongen op mijn klas, waarvan ik het ‘gevoel’ heb dat hij verliefd op me is. Hij doet niks raars of zo, praat ook niet vaak met mij. Het is gewoon de manier waarop die naar mij kijkt.  Dat is het. Ik wel het gevoel alsof hij meer naar mij toegaat, mij iets meer opzoekt? 

Dit gaat heel stom klinken, maar laatst was er een andere jongen op mij verliefd. Ik had dat totaal niet door en toen hij vertelde dat hij gevoelens voor mij had was ik erg geschrokken. Hij zocht mij wel veel meer op, we appte letterlijk elke dag.. Ik vond het ook moeilijk om met het idee dat hij verliefd op mij was om te gaan. 

Ik vraag me af of ik nu te achterdochtig ben. Gewoon omdat iemand naar je kijkt op een bepaalde manier betekent niet dat ze verliefd op je zijn, toch? Ik ben namelijk echt niet zo geweldig dat twee mensen verliefd om me zouden kunnen zijn. Als jullie advies hebben zou dat heel fijn zijn! Ik heb namelijk het gevoel alsof ik me gewoon aanstel :/

Sasha :D

 

heyy sasha,

 

tuurlijk stel je je niet aan! ik kan niet echt spreken uit eigen ervaring maar wel ben ik erg van het observeren van mensen die verliefd zijn, en je je gevoel heeft een vermoeden dat die ene jongen verliefd op je is door de manier waarop hij naar je kijkt, vraag dan bij jezelf af wat voor een gevoel jou dat geeft want het kan zijn dat jij miss wel verliefd op hem bent?? is de jongen vaak bij je in de buurt? zoekt hij je misschien vaak op op school. en je vertelt dat jullie elkaar niet erg vaak spreken dus misschien vind hij je aantrekkelijk? you never know

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, en met de jongen waarmee je vaak appt raad ik je aan je gevoel te volgen, want je hebt het niet voor niks!

liefs TeaLover


Reageer