Vraag

hoe vrienden maken als je niet goed contact durft te leggen

  • 18 July 2020
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo 

 

ik heb een vraag.

op mijn werk is er een jonge waarmee ik wel al eens heb gepraat maar dat beschouw IK niet als echt vrienden zijn, ik beschouw vrienden zijn als je een telefoon nummer of snapchat van een andere persoon hebt. zodat je daar een aan kan vragen om iets leuks te doen. maar ik heb geen een van beide van deze jongen maar wil het wel graag hebben maar ik kan niet echt goed contact leggen met andere mensen dus ik vind het moeilijk om een gesprek aan te leggen met een persoon maar hebben jullie tips om toch een gesprek aan te kunnen leggen en dan zo iets te vragen zoals mag ik je snap.  

alvast bedankt voor de tips

met vriendelijke groeten joske


2 reacties

Je vindt het lastig om contact te leggen met anderen, omdat je dit spannend vindt.

 

Zelf zou ik gewoon vaker met hem gaan praten of je kan misschien in pauze samen ergens wat eten. Hij moet natuurlijk niet denken dat je homosexueel bent maar gewoon vrienden wilt zijn. Want ik denk dat je hetero bent maar weet het niet zeker, ik ga er gewoon vanuit dat je hetero bent oke? 

Je kan dus het beste in pauze is ergens eten ofzo of gewoon met hem praten over werk of school, je kan zijn interesses vragen, en nog veel meer. Je kan na dit een paar keer gedaan hebben vragen om is een x samen te gamen ofzo online. En dan vraag je gelijk zijn snap om het makkelijker te maken. Zorg alleen niet dat je te klef wordt, dat zou vervelend kunnen zijn voor hem. En als hij je vervelend gaat vinden dan moet je ook hem niet dwars zitten meer.

Ik hoop dat mijn tips helpen.

Groeten, anoniemegast43

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

hallo deze tips lijken mij heel handig en ik ben inderdaad hetero ik wil gewoon vrienden zijn en ik zal deze tips dan ook eens toepassen als we terug aan het werk gaan.

Reageer