Skip to main content
Vraag

hoe vertel je je ouders en mentaal struggelende bestie dat je mentaal struggelt voelt

• March 31, 2026
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

ik struggle mentaal heel erg en ik probeerde het tegen mijn moeder te zeggen maar die zij dat ik mentaal helemaal niks heb en ik me aanstel en dat de mentale aanval waar ik helemaal gek werd mentaal en het gevoel had dat ik niet meer kon stoppen met huilen en mijn ouders bleven  schreuwen dat ik rustig moest worden ik struggle hier elke dag mee maar ik kan het bijna altijd in mijn hoofd houden zodat niemand het merkt ik durf het ook niet aan mijn bestie te vertellen want ik weet dat zij ook struggled en ze is altijd heel lief en ik ben bang dat als ik het haar vertel zij het mis niet aankan of het zielig vindt voor mij maar ik wil niet dat zij mij ziet strugglen maar ik ben bang dat ze het doorheeft kan iemand mijn helpen 

2 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 1, 2026

hi ​@eenmeisjesieietskwijtmoet wat naar dat je je zo voelt. het kan misschien helpen om in plaats van je ouders of je beste vriend of vriendin eerst met een vertrouwens persoon te praten dat kan een vertrouwenspersoon op school zijn of een docent of iemand in het algemeen die je vertrouwd. en je kan natuurlijk ook met de kindertelefoon bellen of chatten. je kunt misschien met 1 van deze personen kijken hoe je het wilt vertellen of als je alleen je verhaal kwijt wil dan kan dat altijd hier op het forum of bij de kindertelefoon.

hopelijk heb je er wat aan en voel je je snel beter💗

veel liefs vie.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 1, 2026

Hey, ik sluit helemaal aan bij ​@vie , en wil je veel sterkte wensen! 💪💚

😘Tover