Vraag

hoe vertel je iemand dat je denkt depressief te zijn

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi ik ben een meisje van 15 en ik denk dat ik depressief ben. ik heb wat testen gedaan en mijn symptomen met andere vergeleken en volgens mijn heb ik een depressie. ik durf het alleen niet te vertellen aan mensen.

mijn vertrouwenspersoon is een heel belangerijk persoon in mijn leven en vooral op dit moment maar ik ben bang dat als ik hem dit vertel dat hij zegt dat het onzin is of dat hiji gaat denken dat dit fake is maar ik wil het heel graag bij hem kwijt. hij weet wel dat het al een tijdje niet goed gaat met me en daar praten we over maar we hebben het nooit hierover gehad. thuis kan ik hier ook niet echt over praten want ik ben bang dat mn ouders boos worden. ik praat hierom ook met hem.

iemand een idee hoe ik hem dit kan vertellen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Probeer zon verhaal van ik ken iemand en zeg dan wel een meisje want dan is het minder duidelijk

Ik ken iemand die depresief is zon verhaal werkt altijd zo kun je er achter komen wat hij ervan vindt

Reputatie 7
Badge +19

Heyy

vervelend dat het niet zo goed met je gaat :(

misschien kan je een keer tijdens wen gesprek met hem zeggen dat je je de laatste tijd niet zo goed voelt, en dan kan je vertellen over de symptomen die je hebt.

je zegt dat je bang bent dat hij je niet serieus neemt. Je kunt hem dat ook gewoon vertellen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes :)

 

joeeeee

Badge

He ik heb ook depressie,

Maar bij mij zijn het zelfmoord problemen…

En geloof mij  een heftig onderwerp als dit gaan ze niet van denken dat het fake is..

Het komt wel goed, je mag mij altijd vragen stellen.

Mijn enige lichtpuntjes haal ik uit het helpen van mensen.

dus een kleine tip, vind jouw bron van geluk en blijdschap,

Ik Hoop je te helpen hiermee…

 

Je kunt het!

Groetjes Van mij

en heel veel succes!

🍀❤️🍀❤️🍀❤️

 

Reageer