Vraag

hoe vertel je een docent dat je jezelf snijd?

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een redelijke goeie band met een docent en wil het haar vertellen dat ik al een half jaar heel diep in de put zit en dat ik mezelf doe snijden. Heeft hier iemand ervaring mee of weet iemand hoe ik dit het best kan aanpakken?

xx


3 reacties

Wat fijn dat er iemand is waarmee je dit zou willen delen. Ik zou haar gewoon eens vragen om een gesprek. Dit kan face-to-face maar een mail of appje is misschien makkelijker. Iets in de trant van: “Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in me vel, zouden we binnenkort even kunnen gaan zitten?” zou al werken.

Als je eenmaal met haar zit, komen de woorden waarschijnlijk vanzelf. Vertel hoe je je voelt, hoe dat komt, hoe dat zich uit, etc.

Wat fijn dat er iemand is waarmee je dit zou willen delen. Ik zou haar gewoon eens vragen om een gesprek. Dit kan face-to-face maar een mail of appje is misschien makkelijker. Iets in de trant van: “Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in me vel, zouden we binnenkort even kunnen gaan zitten?” zou al werken.

Als je eenmaal met haar zit, komen de woorden waarschijnlijk vanzelf. Vertel hoe je je voelt, hoe dat komt, hoe dat zich uit, etc.

Hoii 

dankjewel voor je antwoord!!

ik heb maandag al een gesprek met haar omdat ik faalangst heb dus ik ben dr al sowieso, maar ik vind het erg moeilijk om hierover te praten en ik denk niet dat ik het echt durf te zeggen.

weet je misschien andere manieren hiervoor of hoe ik het kort kan zeggen?

groetjes

Reputatie 6
Badge +3

Hoii 

dankjewel voor je antwoord!!

ik heb maandag al een gesprek met haar omdat ik faalangst heb dus ik ben dr al sowieso, maar ik vind het erg moeilijk om hierover te praten en ik denk niet dat ik het echt durf te zeggen.

weet je misschien andere manieren hiervoor of hoe ik het kort kan zeggen?

groetjes

de litekens laten zien en zeggen waarom je dat hebt gedaan

Reageer