Hoe vertel ik problemen aan docent?

  • 14 January 2023
  • 9 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb best lieve docent en wil zeggen dat het niet Goed met me gaat hebben jullie misschien tips hoe  ik dit het beste kan doen 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat goed van je!!

Je zou hem/haar een mailtje of berichtje kunnen sturen met iets van “ik wil graag even met u over iets praten” dan weet de docent ook dat je dat wil en heb je een stok achter de deur. Je kan het ook in de mail/bericht al zeggen als dat makkelijker is. Of je schrijft het op een briefje en geeft dat aan de docent.

Reputatie 2
Badge

Heb mailtje gestuurd nogsteeds geen reactie 

 

Reputatie 7
Badge +17

Het kan dat het mailtje in de spam map terecht is gekomen. Probeer het nog eens of vraag het persoonlijk. Als je dat niet durft kun je hem/haar altijd een briefje geven.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik vind de tips van @jaivy  en @tim16  helemaal goed, en misschien kun je zelf vast opschrijven wat je zou willen zeggen. Zodat als je echt met die docent praat, je zeker weet dat je alles gaat vertellen en niks vergeet. Of als je het te spannend vind kun je ook in het gesprek de brief laten lezen. Dat is helemaal prima en zal de docent absoluut begrijpen. En oefen anders vast ook even hoe je wilt beginnen met het gesprek. Moet lukken zo!  Succes hoor !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Heb donderdag gesprek met gesprek 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Hoi200,

 

was het een fijn gesprek met jouw docent?

Heb je het gevoel dat je alles kwijt kon dat je wilde vertellen?

Komt er een vervolg?

Sorry voor al die vragen, maar ik ben benieuwd of het jou geholpen heeft. Ik zou het fijn vinden voor jou als het toch wat beter met je gaat.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge

Hoi sorry dat ik zo laat reageer er komt een vervolgd met  vetrouwingspersoon van de school  de docent houdt waar ik het verteld heb houd me wel ff in de gaten hoe het met me gaat 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Hoi200,

 

maakt niet uit, ik reageer zelf ook soms laat of ik vergeet het helemaal….

Goed dat jouw docent het in de gaten houdt en er een vervolg komt

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb helaas nog een probleem ik ga van deze school af volgend jaar dus dan weet weer niemand het en nu weet ik ook niet wat ik überhaupt wil kwa school

Reageer