Skip to main content
Vraag

Hoe vertel ik over mn gevoelens?

• February 21, 2026
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy! Het gaat de laatste tijd niet bepaalt goed met mij… ik ben de hele tijd heel verdrietig om boos. Mijn zus is ook heel verdrietig en boos maar zij is 18 en ik ben 12. M’n moeder heeft heel veel stress door m’n zus en daardoor durf ik niet tegen m’n moeder te zeggen dat het niet goed gaat en dat ik weer naar m’n psycholoog wil.

Heeft iemand tips?

2 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

hi ​@Mango.123

wat naar om te horen zeg dat je je zo voelt. het kan erg fijn zijn om er met iemand over te praten die je vertrouwd bijvoorbeeld een vertrouwenspersoon op school je kan ook altijd bellen of chatten met de kindertelefoon. dan kun je misschien samen met hun een plan maken hoe je het verteld aan jou moeder. maar ik denk dat jou moeder het juist erg fijn zou vinden als je het haar verteld jij bent natuurlijk ook haar kind dus ik denk wel dat ze het graag zou willen weten.

hopelijk voel je je snel beter.

liefs vie 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Mango.123,

Ik sluit me aan bij wat ​@vie heeft gezegd! Je zou ook een brief kunnen schrijven waarin je wat dingen verteld ( je verteld natuurlijk zelf wat en hoeveel) maar dan ben je er tenminste al over begonnen en dat kan wel erg opluchten.  Ook ik hoop dat het snel wat beter gaat !

Liefs 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Hi Guys! Allemaal heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb deze dingen wel al geprobeerd dus ik wacht nog op meer reacties

Allemaal heel erg bedankt voor het supporten!