Vraag

Hoe verbreek ik het contact met mijn beste vriendin?

  • 4 March 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

Ik hoop dat jullie het goed maken. Ik had even een vraagje, want om redenen die ik maar beter niet kan vertellen wil ik het contact met mijn beste vriendin verbreken. Ik wil dit op zo’n manier doen dat als ze er op terug kijkt niet zichzelf de schuld geeft, hoe ik me er bij ga voelen maakt mij niet uit maar ik heb een serieus antwoord hier op nodig.

Dus kan iemand mij vertellen hoe ik het contact met mijn beste vriendin verbreken zonder dat zij er schuld in zou hebben maar dat ze zelf ook opgeeft wat dat betreft of voor wat het waard zou zijn?

B.v.d.  en groetjes

 

P.s. Ik zou niet weten welk subforum dit precies moet dus b.v.b. excuses, en nee ik kan het haar niet zomaar gewoon zeggen.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi

probeer haar duidelijk te maken waarom je de vriendschap beëindigd. en druk haar echt oo het hart dat het niet haar schuld is. het beste is om het haar in haar gezicht te vertellen (dit weet ik uit ervaring...) 

ik hoop dat je hier wat mee kunt en veel succes!

Reputatie 1
Badge +1

Misschien durf je het via whattsapp of snap te doen. Het voelt dan meteen een stuk minder eng. Leg haar, zoals @kumpgoe  als zei, uit dat het niet haar schuld is. En het belangrijkst waarom je het wilt verbreken.

Reputatie 7
Badge +17

Wees sws eerlijk en duidelijk. Zeg dat je het contact wil verbreken en waarom. Het is mooi dat je met haar gevoelens rekening wilt houden maar je moet ook bedenken dat je daar verder niet echt invloed op hebt. Je hoeft je dus ook niet schuldig te voelen als ze er minder goed op reageert.

Succes

Reputatie 7
Badge +15

@Iemand_met problemen mand321

Nee dat soort dingen moet je echt niet via sociale media doen. Dat zou ik echt visueel doen zoiets kan heel hard aankomen… ik denk dat het er niet beter van wordt als je het virtueel doet + kan je haar reactie dan niet zien.. 

 

@Its me unusual 

Ik denk, dat als jullie beste vriendinnen zijn, he het nooit kan doen zonder haar (vanbinnen) pijn te doen. Dus denk er over na of, en zoja hoe, je het gaat doen… 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps. Niet dat ons dit iets aan gaat… maar, waarom verbreek je het contact met je (beste)  vriendin

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer