Vraag

hoe verbergg je zelfbeschadiging/sh

  • 21 September 2023
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Hi ik ben 14 jaar en struggle al met sh sinds dat k 11 ben en het gaat steeds better maar soms snijd  k nog wel weten mensen hoe je dit kan coveren als je bijvoorbeeld gaat omkleden voor gym


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Sageklm 

We lezen dat je in een lastige situatie zit, maar fijn om te lezen dat je het idee hebt dat het wel beter gaat. Weet dat je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur mag bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met de situatie om kunt gaan of het aan kunt pakken.

Liefs

Fem, De Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge

hey, ik ben 13 jaar iets jonger en ik struggle ook met sh. ik heb wel paar tipss voor gym

 

ik weet dat ze altijd zeggen ja makeup mr dan zie je t altijd nog dus dat werkt niet..

ik heb voor gym een gymtop met langemouwe gekocht en een lange sport legging en k probeer me meest beetje te draien nr de kant waar je het minst ziet 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

 De tips die @dead inside zijn al erg goed. Ikzelf heb ook nog een tip voor als je geen lange mouwen mag dragen tijdens gym:

armbeschermers, voor als je je gesneden hebt in je onderarm.

Ook zou je een litteken crème kunnen kopen, die vervaagt de littekens als het goed is. Bij mij werkte het. Je kan het bij de drogist kopen. 


Hoop dat je hier wat aan hebt. :) 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

je kan je ook in de wc omkleden en dan net als @dead inside lange mouwen en een lange legging dragen.  sommige scholen maken daar wel een probleem van zoals bij mij. wij moeten een korte broek en en shirt dragen. als de 3 b's maar bedekt zijn (buik, billen, borst).

Reputatie 2

ik snij mezelf meestal in de voet zodat er stijf een sok overheen zit

Reageer