Hoi @Samuel-le
Vertrouw jij je vader genoeg om het hem te vertellen? En misschien kan je kousen gebruiken als het echt nodig is.
Hoi @SadLightbulb,
Ik wil het heel graag aan hem vertellen. Maar ik ben heel erg bang wat het dan zou doen met zijn beeld van mij, want ik denk dat hij niet heeft beseft hoe erg het is. En ik zal dan een uitleg moeten geven waarin ik mezelf waarschijnlijk moet outen als trans en mijn beste vrienden als gay/bi. Dus ik weet niet wat ik moet doen.
Heyy @Samuel-le,
Ik zou idd met iemand praten hierover bijvoorbeeld met je vader. Snap je angsten wel, maar ik denk echt dat je vader er voor je is en denk echt dat hij je hier 100% in wilt steunen. Je kan het hem ook via een brief vertellen als dat je fijner lijkt natuurlijk. Je zou ook eerst met de kindertelefoon kunnen bellen of chatten als dat je fijn lijkt!
Open wonden moet je in ieder geval nooit verbergen met make up dat is slecht voor de wonden en dat kan voor ontstekingen zorgen. Je kan ze denk ik het beste verbergen met pleisters of door idd een lange broek of kniekousen te dragen zodat je ze niet ziet.
Liefs van ItsJustMe <3