Skip to main content

Hoi,

Ik ga over een maand ongeveer op schoolkamp. Ik heb best wel wat sneeën omdat ik mezelf soms beschadig. Ik heb dit nog aan niemand verteld en ben ook niet van plan om dat te doen. Dat durf ik niet.. Maar hoe verberg ik het?? Ik heb een paar littekens op mijn arm maar die zijn van een paar maanden geleden en niemand heeft het ooit echt opgemerkt. Ook niet tijdens zwemmen. Maar ik heb sinds kort ook erg veel (nieuwe) sneeën op mijn bovenbeen. Ze zijn van ongeveer een week geleden. Maar ik kan niet stoppen met sh (self-harm/zelfbeschadiging). Het is het enige wat me goed laat voelen. Ik kan het ook niet echt uitleggen. Het voelt om en of andere reden goed. Maar op schoolkamp ben ik bang dat mensen het gaan zien als ik me omkleed. Ik weet niet of je met zijn allen gaat omkleden ofzo maar ik ben bang dat mensen het gaan zien.

iemand tips???

dank je wel voor het lezen:)

- annoniem_meisje

Hoi 

ik ben meisje van 14

het beste is natuurlijk om niet te snijden maar ik begrijp het ook dat je je er goed bij voelt ik hebe zelf een tijdje geknepen met resultaat tot blauwe plekken maar dit had mijn moeder snel door. Als tip kleed je om in de wc en trek lange broeken aan of met een korte broek bij de zichtbare plekken een plijster en dan zeggen dat gevallen bent en een schram hebt, als heb gaat zwemmen zou ik voor een zwembroekje zorgen zodat het meeste word bedekt je kan er ook voor kiezen om niet te zwemmen maar dat is niet zo leuk. Verder kan je er altijd concealer overheen deppen


@Lysanne 
Heel erg bedankt voor je tips! 

Ik zal ze zeker proberen te gebruiken:) en vooral heel erg bedankt voor degene met de pleister. Dan kan ik toch als het een keer heeel erg warm weer word een kort broekje aan:) 

Dank je wel!:) 

- annoniem_meisje

 

onnodige quote verwijderd 


Reageer