Vraag

hoe stop ik mijn moeder om steeds naar mijn arm te kijken?

  • 5 June 2023
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Kijk, mijn moeder is recent achter gekomen dat ik me zelf beschadig en dat ik heel erg depressief ben, hier kwam ze achter nadat ze op gesprek moest op school met een docent waar ik bij was en ik moest dus ook mijn arm laten zien en toen moest zij huilen omdat ze al mijn snijwonden zag.

 

Inmiddels zijn we al een paar weken verder maar mijn moeder probeert heel vaak naar mijn arm te kijken als het wel goed heelt en ik vind dit heel ongemakkelijk aangezien ze denkt dat ik er mee ben gestopt maar dat is helemaal niet zo in feite het is nog erger dan een paar weken geleden. 
 

punt is hoe zorg ik er voor dat ze stopt met steeds proberen te kijken want ik voel me er heel ongemakkelijk door.

 

bedankt voor het lezen :3 

~Flo 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heyy, ik had dat zelf ook eig nog steeds maar ik zeg dan gwn tegen haar dat ik dat echt niet fijn vind dus miss kun je het gwn zeggen? Xx

Het slimste is door het gewoon te zeggen, zolang zij niet weet dat jij het vervelend vind zal ze kijken. En ergens snap ik het ook want het is je moeder en die wil waarschijnlijk alleen maar het beste voor je.

Badge

Het slimste is door het gewoon te zeggen, zolang zij niet weet dat jij het vervelend vind zal ze kijken. En ergens snap ik het ook want het is je moeder en die wil waarschijnlijk alleen maar het beste voor je.

Also ze het beste voor me zou willen zou ze mij nooit hebben mishandeld.

@DeLegoFan dat heb je hier niet verteld in dit topic, dus dat had ik nooit kunnen weten.

Badge

@DeLegoFan dat heb je hier niet verteld in dit topic, dus dat had ik nooit kunnen weten.

Als je mijn vorige topic leest dan weet je wat meer over mijn verhaal :3 

@DeLegoFan ja sorry, maar ik lees niet eerst alle eerder topics als ik op een topic van iemand reageer, dus ik heb gereageerd op wat ik nu in deze topic van je heb gelezen. En hier las ik dit niet dus heb ik netjes een tip gegeven naar mijn idee?

Reageer