Hey allemaal,
Ik heb echt een groot probleem,namelijk de laatste tijd zit ik alleen maar te spijbelen vanwege school of meld ik me vaak ziek. Ik voel me dan echt schuldig sinds mijn ouders dan ook boos op me worden en ik sta dan ook vaak absent. Ik moet zelfs na gaan blijven terwijl ik vroeger echt nooit spijbelde en ik was ook nooit te laat. Ik maakte mijn huiswerk en leerde voor toetsen. Ik had zelfs goede cijfers alleen nu gaat alles slecht. Ik ben zelfs een beetje rebels geworden heb ik het gevoel sinds het me niet eens boeit als mijn ouders boos op me worden.
Ik denkt dat het vooral komt door mijn nieuwe school. Ik heb wel nieuwe vrienden alleen ze voelen niet echt als vrienden sinds ze me nooit appen of willen afspreken. En vaak als ze met elkaar praten sta ik daar maar heel erg akward. Er zijn daar ook best veel racistisch mensen en ik word zelf al op mijn vorige school gepest en nu begint het alweer. En ook al word ik niet gepest voel ik me gewoon niet thuis daar. Op geen enkel school eigenlijk. Alleen mijn ouders snappen me niet sinds ze denken dat ik lui ben en gewoon naar school moet.
Ik heb ook echt enorm veel stress sinds ik echt helemaal niks snap en leren lukt ook niet sinds ik echt geen motivatie hebt om te leren.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen ik blijf alleen maar spijbelen. Weet iemand misschien het?
Groetjes Anoniem1000