Skip to main content

Hey ik ben een meisje & ik ben net 14 jaar geworden ik ben een tijdje teruge betast door een docent ( ongv 4 maanden geleden miss al iets langer ) het blijf nog steeds lastige als ik op school kom dan komen die momenten weer naar boven ik wordt dan anstige en krijg vervolgens drwang om mezelf te gaan snijden ik hou me dan in in de lessen maar als ik dan thuis kom dan zit ik jankend in me kamer en snijdt ik mezelf ik voel me dan zo leeg en alleen en zo angstig, we hebben nu een nieuwe docent niemand mag haar en daarom bouw ik een schuld gevoel op en snij ik mezelf tis allemaal gw super moeilijk want constant als ik een gesprek wil met me mentor en ik begin er over dt ik het allemaal gw nog moeilijk vind zeg die “ je moet je niet zo erg aanstellen “ enzv we hebben twee mentors maar ben verdeeld bij 1tnje met die andere heb ik een betere band k wil graag ook een gesprek met hem maat weet ni hoe ? Iemand help me pls 

Wat een vervelende situatie zeg. Doe aangifte bij de politie, want een docent hoort geen leerling te betasten. Het stukje over dat er een onpopulaire docent is en dat je daarom je gevoel opbouwt begreep ik niet. Als je ergens mee zit kan je altijd de kindertelefoon bellen of chatten. Elke school heeft een vertrouwingspersoon en probeer daar ook is langs te gaan om er over te praten. Je kan ook praten met je ouders, vriendinnen of iemand anders die je vertrouwt.

Heel veel sterkte gewenst

Mvg Anonimiteit123


Ik zie nu dat ik je vraag helemaal niet beantwoord heb. Je zou een bericht kunnen typen dat je graag met hem wilt praten. Of je maakt een briefje en dat gooi je in de postvak van de docent waarmee je wilt praten. Als je dat doet zoekt hij wss contact later met jou. Het gaat je lukken!


Reageer