Skip to main content

De titel zegt al genoeg. Kan iedereen dat kopen of niet? Mijn moeder heeft onze weegschaal namelijk verstopt of weggegooid:(

 

Volgens mij kan iedereen dat kopen.

Maar waarom heeft je moeder dat gedaan? Want als het een goede reden heeft, dan zou ik geen nieuwe kopen.

 

Liefs,

         M.


Hoi @Girl.anoniem,

Volgens mij kan iedereen gewoon een weegschaal kopen. Waarom heeft je moeder hem weggegooid/verstopt?

Groetjes, Monkeyboy08


Weegschaal koopt iedereen op elke leeftijd. Waarom heeft je moeder dat gedaan? En waarom wil jij je zo graag wegen? 

Ik weet niet of deze vraag in strijd is met de forum regels maar;

kan het zijn.. dat je anorexia hebt?


@Monkeyboy08 @Natureflower  

Bedankt voor jullie reacties! :)

De reden dat ik dat graag wil is omdat ik mezelf echt veel te dik vind en ik woon nu nog op een woongroep maar als ik weer thuis woon wil ik graag weer afvallen:)

Xx


Hoi @Girl.anoniem ,

Hoe lang en hoe oud ben je? En hoeveel weeg je?

Ik denk dat je moeder wel een reden heeft dat ze de weegschaal weg heeft gehaald. Als je al heel licht bent moet je echt niet nog meer gaan afvallen. Dat is echt niet gezond, en accepteer het hoe je bent. Ga mensen met een ongezond laag gewicht niet als voorbeeld of normaal zien.


waarom denk je dat niet iedereen een weegschaal zou mogen kopen? vuurwerk of medicijnen snap ik maar een weegschaal niet.


@Jesse_6567 

Ik ben 14 jaar en weeg nu 57 kilo 😞 en ik ben 1,65

Maar ik had een tijdje geleden dat ik eerst 53 woog en toen was ik in een maand naar 46 gegaan en dat wil ik dus weer. Mijn moeder is denk ik bang dat t weer gebeurd maar ik ben gwn te dik snapjee


57 kilo is prima hoor, ik ben 15jr en 1.69 en ik moet van de diëtist (ik ben nu veel te licht) minstens 53 kilo zijn. 46 is voor jou denk ik ook te laag. Je hoeft iig echt niet af te vallen. 


Dat gewicht is prima, ik ben 13, 171 en 60. Dus het is wel logisch dat ze dat heeft gedaan. Ze maakt zich denk ik gewoon zorgen.

 

Liefs,

  1.  

Heee volgens mij kan iedereen een weegschaal kopen, maar je hebt een heel mooi gewicht en je hoeft echt niet af te vallen hoor!

xx

 


Reageer