Skip to main content
Vraag

Hoe omgaan met afwijzing

• April 9, 2026
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5

Ja nou wat de titel zegt dus. Ik ben weer eens afgewezen en ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Het lukt me gwn niet om een relatie te krijgen dus moet ik het maar opgeven en accepteren dat ik altijd single blijf?  Ik snap het wel van dat je niet op zoek moet gaan en zo maar als ik een meisje leuk vind kan ik niet niks doen zeg maar

Hoe gaan jullie hier mee om, met afwijzingen en zo?

6 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Iemand?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 10, 2026

Hey lieve ​@ja_ppie  ik wou dat ik een mooi antwoord had maar dat is natuurlijk moeilijk als je je zo voelt. Maar je blijft zeker niet voor altijd vrijgezel hoor ♥️ ik denk dat je onverwacht liefde gaat tegen komen en iemand jou super leuk vind als je het helemaal niet verwacht! Want zo'n aardige fijne jongen als jij krijgt 100% zeker een evenzo leuke meid op zijn weg.  Nu heb je daar nog even niks aan misschien maar toch. Het komt echt 🫂

😘Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Hey lieve ​@ja_ppie  ,
Sluit me helemaal aan bij ​@Tover01  ❤
En wil nog even zeggen dat het echt niet vreemd is als het nog even duurt, van mijn 4 vrienden (of nou eig vriendinnen allemaal en die zijn ook 17-19) heeft maar 1 een relatie, of uberhaupt gehad. Ik ook niet. Misschien dat dit in jouw omgeving heel anders is maar hoop dat dit je alsnog een beetje geruststelt, je hebt nog genoeg tijd!😘 Snap wel dat je het mist hoor ♥

Heel verhaal maar dat helpt denk ik iets meer dan als ik alleen zeg ‘je bent niet de enige’...😅

Liefs.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 10, 2026

Hey lieve ​@ja_ppie ook ik sluit me aan bij ​@Tover01 en ook bij ​@Cantaloupe ❤️ Sorry weet even niks anders om nog te zeggen 🙊

Liefs ♥︎

Wolkje
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Hoi ​@ja_ppie 

Ik sluit mij ook aan bij de rest. Een tip die ik kan geven is aan iets anders denken of muziek luisteren. Wel heel naar dat dit jou is overkomen :(

Groetjes ​@Wolkje 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Bedankt allemaal voor de reacties. Het help wel. Het is gewoon moeilijk om positief te blijven na steeds afgewezen te worden. Ik wil zo graag weten hoe het is om een relatie te hebben die wel leuk is en niet toxic en ja, de “intieme” dingen mis ik ook