Skip to main content

hoe moet je zoenen😘🥺

• May 13, 2026
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haiii,👋👋

Ik weet hoe het klinkt weer zo'n raar meisje dat wil weten hoe ze moet zoenen.🤪

Het ligt iets anders bij ons ( mij en mijn vriendje)😢. Dit komt omdat mijn vriendje ( laten we heb Jasper noemen ( zo heet hij niet echt)) zichzelf soms dood wil en hij ze het dat ik de enige reden ben dat hij er nog is. En nu wil ik hem dus zoenen maar straks wil hij zichzelf nog meer dood. En ik weet even niet wat ik moet doen. Want even over de rest van mij is ook in de war. Want mijn beste vriend heeft VK met mijn beste vriendin en mijn andere beste vriendin heeft net over tekst gezecht dat we alleen nog vrienden zijn en nu weet ik even niet wat ik moet 

Baaaaiiii tot later👋👋👋👋😅

4 reacties

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Fleur007 

Een uitleg hoe je moet zoeken heb ik niet echt, sorry.  Die bestaat ook niet denk ik. Maar ik kan wel vertellen wat bij mij hielp. Ik heb het gewoon met mijn beste vriendin geoefend. Dat was super leuk maar ook een beetje spannend. Maar daardoor weet ik het nu wel:)

Maar ik snap je verhaal verder niet zo goed hoor, sorry. Je moet alleen zoenen als je het echt wil, niet om medelijden ofzo.

x

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 13, 2026

https://forum.kindertelefoon.nl/gender-seksuele-identiteit-170/hoe-moet-je-zoenen-101352?tid=101352&fid=170

Hey, je bent helemaal niet raar daarmee hoor! 🙂

Hier zie je al wat uitleg 😊 en in de zoekbalk vind je best veel topics met tips 😉. Succes en veel plezier!

😘Tover 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 13, 2026

Dankjewel 🥹

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 20, 2026

Zoenen gaat vanzelf, je moet je gewoon laten gaan.

maar ik had ook een kee rgeoefend met mn beste vriendin