Hoe moet ik veder? Ik heb nu hulp nodig!

  • 23 May 2022
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey!

Misschien heb je me'n vorige topics wel gezien, over dat ik hulp wilde..

Het plan ging eerst heel goed, had het aan me'n moeder vertelt. Zij reageerde rustig en wilde best met mij naar de huisarts. We zijn toen ook naar de huisarts gegaan, en die heeft toen een doorverwijzing gegeven naar hulp. We moesten een formulier uitprinten, en die dan invullen en opsturen, voor een intakegesprek.

Alleen het ding is, me'n moeder wilt het formulier niet invullen.

Ik heb het formulier denk ik een maand geleden uitgeprint, en me'n moeder zei dat ze hem ergens die week ging invullen. Dat is uiteindelijk niet gebeurt, ze zei dat ze het me'n vader nog moest vertellen over mij, omdat beide ouders een handtekening moeten zetten (ik wil het zelf niet aan me'n vader vertellen dus drm). En dat ze nog een goed moment daarvoor moest vinden. Nou ik vond dit best begrijpelijk dus ik wachtte nog een week of 2. Alleen daarna ben ik het een beetje vergeten omdat het wat beter met me ging. Tot dat ik vlak daarna het weer heel slecht met me ging, het ging slechter met me dan ooit tevoren. Sinds toen ben ik ook weer gaan vragen wanneer ze dat formulier ging invullen. Ze antwoorde altijd een beetje vaag . De laatste tijd wilt ze het formulier niet meer invullen, omdat ze denkt dat het niet meer nodig is, Om dat ik er gwn blij uit zie (ik fake altijd dat ik blij ben).

Ik weet nu echt niet meer hoe ik veder moet, het gaat steeds slechter en slechter. En ik heb nu echt hulp nodig, de zomer komt er ook weer aan dus dat word zoizo al een moeilijke tijd. 

Ik weet het echt niet meer, heeft iemand misschien tips/advies?

Veel liefs

Mijnproblemen


0 reacties

Geen reactie

Reageer