Vraag

Hoe moet ik uitleggen dat ik heel graag een knuffel van iemand wil?

  • 4 May 2022
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Ik wil heel graag gewoon een knuffel van iemand maar mijn vrienden denken dat ik er niet van hou om aangeraakt te worden. Ik wil echter ook niet om een knuffel vragen want dat lijkt me een beetje raar. Weet iemand hoe ik dit moet uitleggen aan mn vrienden want ik wil gwn een knuffel 


6 reacties

Hoii,

Hier is een online knuffel♥️ maar als je in het echte leven ook graag een knuffel wilt, geef andere uit jezelf dan een knuffel. Dan weten ze dat je wel graag knuffelt:)) Heel veel succes!!🍀

Hier is nog een knuffel🥰♥️

(Sorry als je die emoji's oncomfortabel vind maar ik bedoel er niks mee) :)

- annoniem_meisje

 

Reputatie 3
Badge +1

Dat wil ik wel doen maar t is een beetje raar om mn vrienden zomaar een knuffel te geven, zeker de jongens, die niet eens weten hoe het met me gaat

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniem020 

Moet iemand per se alles van je weten om die persoon een knuffel te geven?
In mijn vriendengroep is het bijvoorbeeld zo dat iedereen een paar mensen iets meer vertelt en anderen iets minder maar we elkaar soms ook gewoon een knuffel geven als we daar zin in hebben. Je hebt iemand nodig in de groep die zoiets begint en als het eenmaal normaal is dan doet niemand er moeilijk over. Volwassenen doen er wel eens lacherig over als je het ze random vraagt, maar nadat iedereen tijdens de lockdown gescheiden zat, is het een heel gewone vraag voor jongeren onderling.

Groetjes DaVinci

 

Reputatie 3
Badge +1

 (onnodige quote verwijderd)

Ja maar zegmaar de enige vrienden die het weten zijn meisjes dus dan durf k niet zomaar om een knuffel te vragen en de jongens zouden het niet begrijpen.

Je hoeft het ook niet zo recht voor je raap te vragen hè. In plaats van “Mag ik een knuffel?” kan je dat ook iets subtieler aanpakken. Je zegt dat je met deze meiden wel praat over hoe het met je gaat. Mocht het daar nou weer eens over gaan, kan je het een beetje deze kant op sturen. Bijv. “Soms heb ik gewoon echt het gevoel dat ik gewoon een knuffel nodig heb.” of “Heb jij nooit het gevoel dat je echt ff een knuffel nodig hebt?” Ik heb vertrouwen in ons, meiden, dat we dan de hint wel snappen.

Ik weet niet of je wel eens alleen met deze meiden afspreekt, maar als je bijvoorbeeld bij elkaar over de vloer komt, of ze zijn met z'n 2’en of 3’en ofzo, óf je stuurt ff een appje van “kunnen we ff praten/kan ik ff langskomen, ik voel me echt kut”, kan je ook gwn binnenkomen en gedag zeggen met open armen “Ik heb ff een knuffel nodig hoor.” 

Zoiets in ieder geval. Dan voelt het misschien minder ongemakkelijk en random. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bij deze een virtuele hug van mij.

Reputatie 6
Badge +7

Eigenlijk moet je zeggen wat je in je post schrijft!  Daarmee vraag je om een knuffel zonder te zeggen ‘mag ik een knuffel’.

Dat, en wat xLisa hierboven schrijft.  Je zegt dat jet het nodig hebt en dat je het moeilijk vindt om te vragen…  je doet alsof het gaat om het vragen maar eigenlijk heb je het dan al gevraagd zonder het te vragen.

Reageer