Skip to main content

Hai allemaal ik moet komende maandag een griep prik halen alleen ik heb over beide armen littekens van zelfbeschadiging en weet niet hoe ik dat moet verbergen. Verband kan niet want dan moet men hele arm onder de verband en make up ook niet omdat sommige nog aan het Helen zijn. Hoe gaat dat eigenlijk met zo’n prik kan je je andere arm een trui wel aanhouden wand anders heb ik wel echt een probleem. Mogen dat soort mensen actie ondernemen als ze het zien? Heeft iemand een idee hoe ik het kan verbergen?

Heyy Kjablinbenada,

Doe een beetje een oversized trui aan, want meestal is het ook helemaal prima als je je trui over je schouder omlaag schuift. Zou een beetje raar zijn als je iedereen daar hun trui uit laten trekken right? 

Suc6 maandag,

groetjess


Het maakt toch niet uit welke kant ze prikken want ik heb op mijn ene arm ook op mijn schouder… 


Hi! Nog een belangrijke vraag is hoe gaat het nu met je sh? Doe je dat nog en zou je geen hulp willen om daar vanaf te komen ?  En misschien kun je tegen degene die de prik geeft dan zeggen dat je daar al voor wordt geholpen.  Dat is een beroeps zorgpersoon dus die schrikt er niet van denk ik.   

Sjammetje xxxx


Ik doe het nogsteeds best vaak maar ben nu eindelijk 3 dagen clean na een periode van elke dag alleen jah ze zijn dus nog wel aan het Helen. Ik heb nu iht en die mensen weten het en geven soms tips maar het doel van deze behandeling is niet om mij daar vanaf te krijgen maar meer om nog een crisis te voorkomen.ik hoop dat ze er niet van schrikt…


Gewoon niet gaan dan hoef je het ook niet te verbergen 


Haii!

Wat verdrietig om te horen dat je hier zo veel moeite mee hebt.. Ik ben wel al heel trots op je dat je al 3 dagen clean bent. Die eerste paar dagen zijn het moeilijkst om mee om te moeten gaan. Wat ook al gezegd werd. De mensen die dit doen hebben al vaak dit soort dingen gezien en zullen er (bijna) nooit wat van zeggen. Soms zal je meelevende blikken krijgen en soms laten ze niet eens wat merken.

Als je een sweater aandoet kan je gewoon de ene kant naar beneden trekken vanaf je schouder als dat lukt. Anders zal je de arm waarin geprikt gaat worden even uit de mouw moeten halen. 

Ik weet dat het lastig zal zijn en dat je bang bent dat er geoordeeld gaat worden of dat ze iets zeggen of doen wat je lastig vind. Maar aan het einde van de dag zullen ze het weer vergeten zijn. Ze zien zo veel mensen op een dag.

Ik lees nu net dat je m vandaag moet hebben. Misschien ben ik al te laat, maar lees dit bericht dan als soort helpende gedachten. 

Veel succes vandaag en verder met je iht

 

Love, M


Ik heb hem over een uur…bedankt!


Kleine update: ik kreeg een paniek aanval buiten doordat de rij zo lang was enz en jah ik ben uit de rij gerend ik kwam mijn oude psycholoog tegen die me als shit behandelende tijdens die aanval en nu wil men ma vanavond gaan alleen dat wil ze helemaal meelopen met de prik mee dus dan gaat ze men sh zien maar ze denkt dat ik ben gestopt… 


Het is allemaal goed gegaan gelukkig ik kon mijn trui bij mijn schouder naar beneden trekken en ik heb mijn moeder zover gekregen dat ze niet meeliep :)


zorg er gewoon voor dat je ervan afkomt, want het is echt niet goed voor je. Wel heel fijn dat het beter gaat.

En verder als antwoord op je vraag,  ik zou lange mouwen aantrekken en miss kan je je moeder afleiden.


Reageer