Skip to main content

Hallo ik ben een bed plasser en ik heb dus last van bed plassen

Nu ben ik van plan om naar de huis arts te gaan maar ik wil wat advies hebben van een mede bedplasser en wat hun ervaring is en ik durf niet echt aleen naar de huisarts te gaan 

Ps ik ben 14 jaar

Hey, 

ik plas niet in mijn bed maar ik weer wel dat heel veel mensen hier last van hebben. 
Je moet gewoon naar de huisarts gaan. 
de huisarts zijn echt wel wat gewend en vinden dit normaal. Dus daar hoef je je echt niet voor te schamen. 

Heyy,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik weet wel dat je echt met alle dingen naar de huisarts kan gaan als je dat wilt. De huisarts is echt te vertrouwen en hij/zij oordeelt nergens over. Je kan je zorgen en struggles veilig en vertrouwd bespreken met de huisarts als je daar behoefte aan hebt :)

Liefs, ItsJustMe <3

Ik heb wel ervaring. Ik heb me hele leven last gehad ervan.. sinds 8 maanden is het gelukkig gestopt.. ik heb verschillende dingen geprobeerd, zowel thuis als bij de dokter, ik ben behandeld in een ziekenhuis (date een zindelijkheidstraining waarbij je paar dagen slaapt in t ziekenhuis met andere kinderen en elke uur word je wakker gemaakt en moet je plassen ofzo, ik kan het me niet super goed herinneren ik was 13, en nu ben ik 16.) maar dat had me niet geholpen, evenmin als een plaswekker, had er verschillende soorten en kleuren aangeschaft mr nee hoor. 

ik snap dat je nr de dokter wil mr waarvoor? Wat gaat die voor je doen? Zij gaan je alleen vertellen een zindelijkheidstraining te nemen of een plaswekker, er is geen genezingsmiddel ofzo, zover ik dat weet.. maar mss ook wel, want tegenwoordig zijn er allemaal verschillende drankjes en middeltjes. Dus de keuze ligt aan, doe het wel alleen als je er klaar voor bent en weet dat je nergens bang voor hoeft te zijn, is gwn de dokter, ook een mens, die gaat je niet op de gril zetten ofzo 😉😉

nouuu ik wens je heeeel veel succes en eehhh “beterschap” tis echt f*cked up dat weet ik! Doe je best je kan het! ❤️❤️

Hoi @Weet me naam niet 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. We kunnen bijvoorbeeld kijken of je iemand m ee wilt nemen als je naar de huisarts gaat, of het gesprek met de huisarts voorbereiden.

Nogmaals heel goed van je dat je steun zoekt hiervoor op het forum.

Veel sterkte!

Groetjes, Mariska

Bedankt @Mariska H 🥰🤩😍

Reageer