Skip to main content

geef alsjeblieft zo snel mogelijk antwoordt ik snijd mezelf dus vaak  en zeg alsjeblieft niet van je moet daarmee stoppen want ik probeer het echt! maar ik ben dus net uitgenodigd voor een slaapfeestje maar we gaan ook zwemmen!!! ik had hier vroeger altijd een antwoordt op dan dacht ik trek gewoon je bdpak aan want mijn sneeen zitten op mijn buik maar mijn badpak is te klein en ik heb alleen nog een bikini! dus die moet ik wel aantrekken sommige wonden zijn nog vers dus ik kan er geen makeup op doen help me alsjeblieft!

het feest is trouwens morgen!


lange mouw aan doen logisch toch. en stop met jezelf snijden want daar bereik je niks mee

 


je kan niet verbergen als je gaan zwemmen dus ja  

 

tekst aangepast door de KT regel 2; ga respectvol met elkaar om

 


Als je comfortabel genoeg bent met de andere die mee gaan zwemmen kun je het vertellen, het is misschien moeilijk maar mensen zullen het waarschijnlijk wel begrijpen, als je dat niet wilt doen kan je ook een smoes verzinnen dat je bijv ongesteld bent of ziek bent, je kan ook op de verse gwn een plijster doen of meerdere (zeg bijv dat je huisdier of die van iemand anders je heeft gekrabt, basic maar welkt wel) en de andere proberen te bedekken met waterproof makeup, of vraag gwn aan je ouder/verzorger of je een nieuwe badpak mag omdat je je bikini niet fijn meer vind zitten en dan gwn morgen ochtend voor het feestje eventjes naar bijv de decathlon voor een badpak.

Ik weet dat het vertellen om te stoppen niet helpt maar probeer alsjeblieft zelf hulp te zoeken want dat is de enige reden hoe je er echt vanaf komt en je weer goed kan voelen in bijv een bikini zonder bang te zijn dat andere je scars zien want iedereen dealt anders met dingen en dit is jou manier nou eenmaal, of andere het leuk vinden of niet.

 


@Gokus zeg dat alsjeblieft niet want het is neit zo makkelijk als je denkt. 

 


Ik snijd mezelf ook en ik weet dus hoe lastig het is om te stoppen. Maar je kan proberen altijd een (strak) elastiek om je pols te hebben. Het is nu een beetje laat maar voor een andere keer kan je je handen en/of armen over de plek doen en zeggen dat je het koud hebt. 

Ik ben wel ongeveer een maand telaat met de tip dus is het nog gelukt met het verbergen?


Hey! 

Hier is wat ik denk, ik weet niet of het gaat helpen maar: Heb je al gehoord van de vlinder tactiek? Dan teken je een vlinder op je arm of been of… waar je je snijdt. Die vlinder geef je de naam van iemand waar je ontzettend veel van houdt. Bijvoorbeeld je ouder, je familie, … elke keer dat je nu je arm nog snijdt, dood je die vlinder! Dat wil je niet geloof ik, dus probeer jezelf zo min mogelijk te snijden, en als je het wel doet, denk dan aan de persoon die je op je arm hebt geschreven en hoe deze persoon jou steunt. 

 

Iets anders; Ik snap 100% dat je dingen zoals dit niet echt aan je ouders wilt vertellen, maar kijk rond je. Er is altijd wel iemand die je kunt vertrouwen, zoals je beste vriendin ofzo. Zij kan jou hiermee helpen, zonder dat ze gaat oordelen. Praat hier aub over! Of je vertelt je ouders dat je naar een therapeut wilt gaan, en als je wilt vertel je hen waarom, zo niet dan zeg je het niet, maar probeer toch met iemand te praten!

 

Ik hoop dat je ok bent en aub, gebruik de tips die hier op deze site gegeven worden! 

Veel liefs en succes!

Anoniem xx


hey @ikweethetnietmeer2009 bedankt voor de tip het is me gelukt om het te verbergen door een wetsuit aantetrekken en zeggen dat hij nieuw was en dat ik hem wou uit proberen en dat is een erg handige tip heel erg bedankt die ga ik volgende keer gebruiken


hi @Anonymous  ja ik heb er wel eens van gehoord ik had het een tijd geleden geprobeerd en het ging goed ik heb het twee weken volgehouden maar toen had ik een keer gesneden en voelde ik me zo schuldig en ging ik helaas weer heel veel snijden maar toch bedankt


Reageer