Vraag

Hoe moet ik hiermee omgaan? Ben ik depressief?


Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb het heel moeilijk en denk dat ik depressief ben. een kind heeft in roddels over me gezegd dat ik kan stikken in mijn huid en ik kan er niet meer mee omgaan ik wil deze mensen die er voor me zijn zo graag ontmoeten vooral @Julian12 Want wij zijn verliefd maar de KT geeft ons niet de kans ook niet onder begeleiding van een volwassene en ik weet niet wat ik moet doen en ik neig om mezelf pijn te gaan doen maar ik wil het niet en ik wil ook graag dat iemand van de KT reageert of het echt niet mogelijk is ook niet onder toezicht. En hoe moet ik hiermee omgaan?

 


20 reacties

Hey,

Ik begrijp dat het lastig is, maar de KT kan niet controleren of er echt een volwassene bij is... 

Praat over dit hele gebeuren met je ouders/mentor. Die kunnen je vast (bijna) net zo goed helpen als @Julian12 😉

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ,  ik snap je heel goed maar  be strong ! Ik kan nu ook niets doen en we moeten hier gewoon hele dikke forum friends zijn  :)  ik wil je opbeuren en lees het verhaaltje maar en  ik hoop dat je toch wat meer happy kan worden.  Ik geef ook toe dat ik dat gevoel heb en ooit  komt dat goed maar  het mag en kan niet hier . Ik voel met je mee maar kijk naar de gedichten en de verhaaltjes :)  houd moed !  Meer mag ik via hier niet doen en zeggen maar wel een hartje en liefs . Keep strong weet je nog ?;) we willen allebei hier op het forum blijven en dan kunnen we elkaar helpen en op beuren en alle anderen ook en het komt ooit goed allemaal. Echt.  Ik weet niet zo goed wat ik verder mag en kan zeggen.

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Er komt nog een reactie van mij aan:) keep strong het moet even zo :)  :kissing_heart: meer dan dit is er nu niet. Wel hele lieve best forum friends !

Liefs groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Ik begrijp dat het lastig is, maar de KT kan niet controleren of er echt een volwassene bij is... 

Praat over dit hele gebeuren met je ouders/mentor. Die kunnen je vast (bijna) net zo goed helpen als @Julian12 😉

Dan kunnen we toch afspreken bij de KT?

En mijn ouders weten van dit forum af maar niet van mijn crush @Julian12 En ik heb geen mentor want ik zit op de basisschool en mijn meester is te aardigen die snaptdit niet

Reputatie 7
Badge +19

Er komt nog een reactie van mij aan:) keep strong het moet even zo :)  :kissing_heart:

I will keep strong but i need words from a good friend but she is gone sorry voor mijn Engels moet nog bij spijkeren

Reputatie 7
Badge +19

Er komt nog een reactie van mij aan:) keep strong het moet even zo :)  :kissing_heart: meer dan dit is er nu niet. Wel hele lieve best forum friends !

Liefs groetjes Julian X

Ja we hebben wel IV toch?

Begrijp je punt wel van afspreken. Je wilt je graag begrepen voelen. De Kindertelefoon kan daar denk niet garant voor staan en het is vrijwillig werk, denk niet dat ze dan mensen hebben voor dit soort dingen.

Kan je meester je wel helpen met het aanpakken van pesten?

Reputatie 7
Badge +19

Nee @WaaromIsEenBanaanKrom Mijn meester kan dat niet hebben we al 100000000000000 keer gedaan maar is weer begonnen dus ja kan niks en ik kan me ook niet uiten ik heb het er wel over met mijn ouders maar dat maakt niet dat het voorbij is.

Bij mij is t pesten ook niet gestopt. Heb niet het idee dat scholen echt weten hoe ze ermee om moeten gaan en mensen helpen.

Meid, houd echt vol. Er mankeert niks aan jou. Jij bent een topper en het waard.

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben het eens met @WaaromIsEenBanaanKrom  en je kunt dat ! je helpt anderen en anderen en ik helpen jou en jij mij en dat is zo waardevol !  Ik hou mij vast aan het idee van ooit komt het goed. Ik  kwam ook zomaar onverwacht iemand tegen die ik nooit zo opeens had verwacht  :) je weet het nooit hoe dingen gaan.  Mijn ouders zijn ook heel voorzichtig ( snap ik)  en ja 12 is jong enzo dus dan heb je dat soort gevoel van ik wil dit en dan mag er nog niks.  Ik snap het helemaal maar ik had al eens een gedicht over tijd en dat kan soms ook je viend zijn en die gedachte helpt mij ook :)  en je bent zo van waarde en zo lief voor iedereen en je denkt mee en helpt echt iedereen dus je bent inderdaad een topper !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Dank jullie wel maar ik weet het echt niet meer en ik zit constant te huilen en ik vind jullie echt lief ook en dat maakt het zo moeilijk en dan twijfel ik door K of ik dan moet stikken maar ik wil wel een toekomst en Julian en die heb ik dan niet meer

Dat heb je mooi gezegd: je hebt dan geen toekomst meer. En die verdien je wel. Het is het niet waard om je hierom van kant te maken. Er is nog wel een toekomst voor jou. Alleen het heden nu is zwaar en niet eerlijk. Laat daarom je toekomst niet verknallen. Als je hulp of tips wil of je verhaal kwijt zeg het maar, we willen je helpen.

Ben je bijna van de basisschool af?

Reputatie 7
Badge +17

Bericht check , komt zo

Reputatie 7
Badge +19

Dat heb je mooi gezegd: je hebt dan geen toekomst meer. En die verdien je wel. Het is het niet waard om je hierom van kant te maken. Er is nog wel een toekomst voor jou. Alleen het heden nu is zwaar en niet eerlijk. Laat daarom je toekomst niet verknallen. Als je hulp of tips wil of je verhaal kwijt zeg het maar, we willen je helpen.

Ben je bijna van de basisschool af?

Echt zo thanks voor je reactie en ik zit in groep 8 dus bijna ja maar er kan nog zoveel mis gaan met kamp en andere projecten en nee ik ga juist (hopelijk) er een knallende toekomst van maken ik weet la helemaal wat ik wil gaan doen ik wil ook dat ik niet vergeten word en actrice wil ik worden en schrijfster. Ik ben nu ook bezig met dichtbundel van alle mensen van het forum. En ik zou graag nog tips willen.

Reputatie 7
Badge +19

Bij mij is t pesten ook niet gestopt. Heb niet het idee dat scholen echt weten hoe ze ermee om moeten gaan en mensen helpen.

Meid, houd echt vol. Er mankeert niks aan jou. Jij bent een topper en het waard.

Het punt is dat er door iemand van 30 zelfs tegen me  heeft geschreeuwd dat ik het niet waard ben mijn zus en nog een paar andere mensen en dat verwerk ik niet goed

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  dat laatste begrijp ik heel goed va die volwassen persoon die je af snauwt en vernedert zo ongeveer. , dat heb ik ook gehad was mn 1e topic. En wie was 1 van de lieve mensen die me daar mee hielp ? Jij ! :)  Jij en de anderen gaven mij echt serieus mijn waarde gevoel weer terug ik zat er helemaal doorheen. Ik bedoel maar, wat jij hier betekent ! En wij ( en ik) willen zeker weten dat je je doel haalt :D  dat je dat zei maakt me weer een beetje happy dus idd you keep strong ;)  je kunt zoveel en hebt zoveel in je voor anderen en jezelf.  Je hebt echt veel te geven. Ik hoop dat dat je wat opbeurt :):)

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ja jullie beuren me echt op maar ik moet alles en jou:( want ik word wel superblij van je maar dat het 99,99999999% niet kan is zeker maar ik hoop wel dat het toch wel kan. Maar ik moet nog verwerken hebben jullie tips?

Reputatie 7
Badge +17

Om te verwerken tips ?

Ik schrijf vaak zulke dingen op. Of neem ze op. Of probeer het te tekenen en soms ook gewoon lekker onder een douche stappen of naar buiten en in het bos schreeuwen haha maar dat moet je dan wel in je buurt hebben natuurlijk  ;)  En ik “boks “het vaak van me af als ik dingen wil verwerken of verdriet heb of boos ben. Lekker tegen een oude zak met  lakens aan meppen . Of mee brullen met harde muziek. Of gedichten !

Zulk soort dingen ;)

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Thanks Oké ja ga ik proberen. Heeft iemand nog aanvullingen? @WaaromIsEenBanaanKrom Misschien?

Superleuk dat je actrice en schrijfster wil worden.

Schrijven of acteren is ook een hele goede manier van verwerken. Op een manier moet je het kwijtraken, dat kan door fysieke uiting of bijvoorbeeld schrijven of praten.

Het kan ook helpen om je te richten op de dingen die wel goed gaan of mensen die wel aardig doen. Dat neemt het pesten niet weg, maar maakt het misschien draaglijker.

Verder weet ik het niet zo goed, moet het zelf nog verwerken..

Reageer