Skip to main content

Hee ik ben een meisje en ben 14 jaar oud ik ben laaste tijd erg somber en snijd mezelf ik struggle einglijk echt heel veel .. ik zie t leven gewoon echt niet meer zitten 😞 ik zit inmiddels in de 3e en heb elke woensdag gyme 2 uur lang en we hebben echt een arparte gyme docent hij lacht altiid heel eng naar me en ja idk voel me mega ongemakkelijk einglijk ben ook de enige meisje die mee MOET doen de rest zit in de kleedkamer ik heb dit aangeven dat ik t echt niet chill vond en hij zou er rekening mee houden maar vandaag was dus weer zo en ik ben zo moe .. dus ging er niet in discussie starten en we moesten met ringen slingeren hij wou t op mij lengte zetten en moest me armen strekken waardoor me mouw zakte en je dus die zelfbeschadiging zag… hii weet dat ik t doe want gaf t aan bij de 1ste les maar ik moest dus vaak slingeren en deedt gewoon super veel pijn want er zat spanning op me arm en je zag t zo erg :(… de volgende les gaan we t weer doen en weet niet wat ik moet en kan zeggen.. iemand tips ? 

Hé,

Ten eerste de vraag: heb je hulp voor het snijden enzo of weten je ouder(s)/verzorger(s)  ervan? want dit is wel echt heel belangrijk!

In ieder geval

Ik snap dat het heel naar is dat anderen kunnen zien dat jij jezelf snijdt. Hoezo hoeven andere meisjes niet mee te doen met gym eigenlijk. Je zou sowieso al een t-shirt aan kunnen doen dat bij je pols wat strakker is waardoor het niet afzakt.  Je kan ook zeggen dat je armen pijn doen als je slingert, want dit is de waarheid. Ik denk dat het voor jou niet zo makkelijk is, maar probeer in ieder geval sowieso met iemand te praten over dat je jezelf snijdt.

Succes!

Ikweetgeennaam888

Ten eerste, stoppen met snijden! Snijden heeft geen zin weet je, heb het zelf ook gedaan, maar dan met schaar zodat je minder snel littekens krijgt. Miss kan je een wat strakker shirt aandoen waarbij de mouwen niet afzakken misschien..?

Je zou ook kunnen zeggen dat je gevallen bent ofzo en daardoor last hebt van je armen en niet mee kan doen... weet alleen niet of dat werkt…

Gewoon doorzetten, dan komt het wel goed joh😉

Suc6

ach meid :(
ik vind dit heel naar voor jou!
ik zelf zou tegen die gymdocent zeggen dat ik last heb van me armen en niet mee kan doen
en misschien lange mouwen aandoen zodat niemand het ziet , 
ik hoop dat alles naarmate weer goed komt!
ik geloof in je! <3

Reageer