Vraag

Hoe moet ik dit oplossen? Eenzaam

  • 23 August 2018
  • 11 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 14 en ik voel me de laatste tijd best vaak eenzaam ik heb een paar vriendinnen maar het laatste half jaar ben ik heel veel veranderd en hun niet en ik voel me niet meer heel close bij hun fzo en ik kan tegen mijn bestevriendin ook niet veel meer vertellen want we zijn heel veel uitelkaar gegroeit nu wil ik opzoek naar nieuwe vrienden (ik wil wel gwn deze houden) maar mensen waar ik meer aan kan vertellen en die me beter begrijpen ik voel me de laatste tijd best eenzaam omdat ik ook niet veel zin heb om met mijn vriendinnen af te spreken wat moet ik doen ??? En waar kan ik nieuwe vrienden vinden ?? (Niet opschool daar zijn geen leuke mensen)

11 reacties

hej ik word zelf ook bijna 14 en voel mezelf ook eenzaam. op school doe ik wel leuk en alles, maar ik weet ook wel dat ik alleen maar acteer. ik probeer al een tijdje te kijken of iemand met vergelijkbare probleem rondloopt, maar als ik zo om mij heen kijkt zie ik iedereen alleen maar lachen en blij zijn. ik zit zelf op volleybal en dacht dat ik daar misschien mensen om echt mee te raten zou kunnen vinden, maar die daar zijn helaas nog erger. misschien als jij op een leuke sport zit met leuke mensen kan je daar iemand vinden?

xx:)
Hmm ik zit op tennis en in mijn groepje zitten jongens, mijn bestevriendin, en een ander meisje 2 jaar jonger dan mij?
is dat jongere meisje niet aardig. ik heb een vriendin die 4 jaar jonger is dan mijzelf misschien is zij wel heel aardig!

xx
ik wil ook wel graag je vriendin zijn om over zulke dingen te praten!

xx
@xxmelxx ik wil ook graag met je praten xx maar miss is het een beetje raar om hier je insta neer te zetten ?? Ofzoiets
ik hen even een andere inst aangemaakt ..................
Ik heb je een dm gestuurd -reactie verwijderd in strijd met forumregel 7-
Reputatie 3
Badge +3
Beste gebruikers,

Letten jullie erop dat het niet is toegestaan contactgegevens uit te wisselen zoals staat omschreven in forumregel 7:


7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens

Groeten Claire
De Kindertelefoon
Okee rustig we praten gwn is geen date
Ik zit precies met hetzelfde probleem! Ik voel me ook eenzaam en zit echt niet lekker in mijn vel alleen kan er ook met niemand over praten!
@anonymm ik snap precies hoe je je voelt!!

Reageer