Hoi , ik heb heel 2023 therapie gehad en sinds dit jaar heb ik geen contact meer gehad met mijn therapeut, de laatste weken merk ik dat ik weer therapie nodig heb dus had ik mijn therapeut een email gestuurd , ik vroeg aan mijn therapeut om een gesprek te starten hoi hoe gaat het ? Stuurde mijn therapeut terug : goed hoor, met jou ? hoe moet ik aan mijn therapeut vertellen dat het weer slecht gaat ?
Heyy,
Je kan gewoon eerlijk zijn naar je therapeut en je kan hem/haar bijvoorbeeld zeggen dat het niet helemaal goed gaat met je de afgelopen tijd en dat je eigenlijk weer therapie wilt.
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!
Liefs, ItsJustMe <3
Vervelend dat het slechter met je gaat.
Naar je therapeut moet je gewoon eerlijk zijn idd. Daar is hij/zij voor.
Heel veel sterkte en ik hoop je het snel weet beter gaat met je.
-onnodige quote verwijderd-
Ik vind het een slechte therapeut!
Je kunt het inderdaad gewoon tegen hem/haar zeggen. Wat je ook kunt doen is naar de huisarts of praktijkondersteuner gaan en het daar bespreken. Misschien is een andere therapeut beter voor jou, er zijn er meer he!
Vergeet ook niet dat het geen schande is! Ik heb zelf tijdens en na de scheiding van mijn ouders therapie gehad en mijn bestie heeft heel veel therapeuten versleten! Uiteindelijk komt alles goed, ook met jou!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.