Vraag

hoe moet ik aan een klasgenote zeggen dat ik verliefd op haar ben?

  • 15 September 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik ben al 3  jaar erg verliefd op een klasgenote. Ze heeft een beetje een rond gezicht, ze luistert altijd en kijkt naar degene die aan het praten id, ze heeft een mooi en sexy lichaam en figuur, ze heeft mooie en kleine boobs, ze is aardig, knap, sportief, mooi, behulpzaam en rustig. 

Als ze dicht bij mij staat, wordt ik verlegen.

Hoe moet ik tegen haar zeggen dat ik verliefd op haar ben? En hoe moet ik verder als zij mij niet leuk vindt en zij tegen mij praat?

Pls reageer zo snel mogelijk!


2 reacties

Persoonlijk zou ik het niet zeggen. Maar je kan het gwn vertellen als je een keer alleen met haar bent, is eigenlijk heel makkelijk als je het eenmaal hebt gezegd en de rest zie je wel.

Badge

Als je ECHT verliefd bent dan praat je niet alleen over haar boobs en uiterlijk.

Maar als je haar ECHT wilt hebben dan heb ik een paar tips:

  • Begin met iets makkelijk, vraag bijvoorbeeld om een pen of de antwoorden van het huiswerk.
  • Plaag haar een beetje, maar blijf wel aardig.
  • Als je haar plaagt let dan wel op dat het niet over haar uiterlijk gaat, dat is ongemakkelijk en kwetsend, sommige jongens snappen dat niet.
  • Loop heel ToEvAlLiG aan haar voorbij bij de fietsenstalling of zo. Als je haar dan ziet vraag dan om iets, maakt niet uit wat.
  • Doe dit steeds vaker.
  • Kijk of een van jou vrienden bevriend is met een van haar vrienden of zelfs met haar. Als je vriend met haar vriend iets gaat doen kijk dan of zij ook mee gaat. Zo ja, ga dan ook mee.
  • Doe dit ook steeds vaker.
  • Als het goed is zijn jullie dan vrienden, en dan is het later ook makkelijker om haar te vragen.                                                                                                                                                                                                                          Ik hoop dat dit helpt(:

Reageer