Skip to main content
Vraag

hoe maak je vrienden? (basic, ik weet het maarja)

• September 1, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

nou welkom bij de meest basic topic ooit, maar hier ben ik dan: hoe maak je vrienden?

ik heb wel 4 vriendinnen soort van maar ze sluiten me altijd buiten. dus niet echt vriendinnen. als ik dan met 1 alleen ben kan ik het goed met ze vinden allemaal maar zodra er een ander bij is niet. ook hebben ze dan verhalen over hoe leuk het shoppen was terwijl ik er niet bij was en ik wel naast ze zit tijdens het verhaal, of ineens praten ze over ‘mango’ codetaal dus voor iemands crush, dan vraag ik wie het is omdat iedereen het weet en dan mag ik het niet weten… vandaag op school hoorde ik opeens mijn naam van iemands kant komen, een ‘vriendin’ en een jongen uit de klas dus ik vroeg waarom ze mijn naam zei (niet aan die jongen) en toen zei ze dat ze nooit mijn naam hebben gezegd?! 

dusja, ik weet niet goed wat ik nu moet… ik zit ook op geen sport meer en niks van hobbys met anderen…

maargoed, heeft iemand tips ofzo? want ik heb niet veel hoop nu

liefs Lot

2 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Ik vind het heel vervelend voor je dat ze zo doen. Misschien kan je er een keer met ze over praten. 
Je kan gratis met de kindertelefoon bellen de beste tijden zijn meteen om elf uur of rond zes uur tijdens etenstijd. ❤️❤️❤️♥️

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 3, 2025

hey ​@Katjatja als ik met ze praat erover zeggen ze dat ze die dingen nooit gedaan hebben of verzinnen ze een smoes om ove wat anders te praten… dus ja.