Vraag

hoe maak je vrienden?

  • 13 July 2019
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laatst had ik het echt gezellig met een collega. Eerst keek ik de heletijd de kat uit de boom want zo ben ik. Ik ben heel erg stilletjes en weet nooit goed wat te zeggen. Maar na een paar drankjes lagen we allebei dubbel om van alles. Dat was echt gezellig en zou het graag over willen doen. Hoe zorg ik daarvoor? Ik vind het een beetje moeilijk ik heb helemaal geen vrienden dus niet echt verstand van. Dat ik geen vrienden heb komt waarschijnlijk door mijn onzekerheid, maar onzekerheid daar heb ik hulp voor gezocht en ik heb binnenkort een afspraak, ik hoop zo erg dat het gaat werken.
Ik maak eigenlijk nooit leuke dingen mee. Ik wil graag dat we vriendinnen worden maar wanneer noem je iemand een vriend of vriendin? Hoe kan ik ervoor zorgen dat we vriendinnen worden?

Groetjes

1 reactie

Hoi Melanie,

Heb je het nummer van de collega? Want dan zou je een appje kunnen sturen als je dat makkelijker vind.
En dan zeggen dat je het heel gezellig vond en of jullie dat misschien snel een keertje weer kunnen doen.

En als je het nummer nog niet hebt zou je het nummer kunnen vragen of het bovenstaande in real life kunnen zeggen.

Xx

Reageer