Skip to main content

Mijn vriendin en ik kennen elkaar 2 jaar nu en zijn heel close.

Maar ik heb andere dingen aan mn hoofd en daardoor heeft ze me nu geblokkeerd.

Ik kan haar alleen nog bereiken via snap en dat is oke. 

Ik heb al heel vaak gezegd dat het me spijt maar ik heb het gevoel alsof ze me alleen maar gebruikt nu.

Iemand die kan helpen?<3

Hi @Anoniempje 20 ,

Heb je al geprobeerd te vragen waarom ze je heeft geblokkeerd of uitgelegd waarom je zoveel dingen aan je hoofd hebt? Ik denk dat het zou helpen wanneer je goed met elkaar communiceert over hoe het gaat en wat je van elkaar nodig hebt 🙂. Misschien heb je haar steun juist heel hard nodig momenteel en denkt zij alleen maar dat je niets meer van haar wilt omdat je juist wat afstand neemt (dit is uiteraard maar een voorbeeld). 

Het is in ieder geval al heel goed van je dat je je excuses aan hebt geboden, dat is heel lief van je! Wat zij met die excuses doet ligt natuurlijk wel buiten jouw kunnen en is haar keuze. 

Probeer anders vooral niet te veel druk op deze ‘spanning’ te leggen en praat eens met haar over iets wat ze leuk vindt, misschien dat het zorgt voor een wat luchtigere sfeer tussen jullie. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, ik heb er volle vertrouwen in dat het wel goed zit tussen jullie!

Heel veel succes nog <3

Liefs, Junia


Reageer