JE PRAAT MET?, ACHTERGROND:
Hey hallo.
Ik ben een meisje van bijna 17 jaar oud en mijn naam is linda. Door bepaalde situaties die ik heb meegekregen en enorm last van heb, heb ik veel traumas meegebracht in mij leer jaren tot de 4e klas.( word overigens nu met hulp en alles opgelost en aangewerkt, mij traumas zijn bijna afgehandeld als het gaat om traumas17-3-2021)
PROBLEEM, REDEN:
Nou heb ik altijd de enige struggle gehad tijdens leren en dat is mij geduld voor leren (uithoudsvermogen) om dingen voltehouden, altijd slecht is geweest sinds de dingen die mij zijn overkomen. Dit is gekomen omdat ik als normaal meisje op een Sbo (Speciale basis school onderwijs) heb gezeten voor leren. Maar daar zaten (jammer genoeg voor mij) ook kinderen met gedrags problemen op.
Die ervoor zorgde dat lessen werden verstoord of niet meer verder werden gegeven. En heb daardoor heel groep 8 gemist en het niveau basis gehaald. Sinds die momenten is mij geduld verloren gegaan en niet terug gekomen. Pauzes, motivatie. Blijken niet genoeg te zijn.
Toevoeging van groep 8 jaar toen der tijd: Door dokteren en leerplicht ambtenaar op hun advies in groep 8 thuis gebleven en in gelijk gesteld dat ik daar niet meer moest komen inverband mij veiligheid en leren . School is aangeklaagd.
TIPS?:
Hebben jullie eventueel tips voor het volhouden van langdurig leren. Heb het erg hard nodig want in augustes start ik met mij mbo opleiding dienst verlening en zorg. Heb daar super veel zin in en alles loopt voor de rest goed x.
Groetjes linda x