Hoe kunnen we iemand, die we niet kennen, bedanken voor het redden van ons leven?



Toon eerste bericht

127 reacties

Hey mathijs, 

 

Ik heb nog wat feitjes gevonden weet niet of je ze al wist.

Ze besteden meer tijd aan je dan wat jij je realiseert
De geïnvesteerde tijd van je instructeur start niet bij aanvang van jouw les of privétraining. Gevarieerde warming-ups en goede trainingen hebben voorbereiding nodig. Geschikt en uitdagend genoeg voor alle deelnemers, op eigen niveau. Verder zal jouw instructeur eerder aanwezig zijn om de les voor te bereiden, iedereen op te vangen en je vragen te beantwoorden.

Ze staan open voor verandering
Het lesplan staat vast en de structuur van de training is voorbereid. Jouw instructeur zal open staan voor nieuwe ideeën. Als je een probleem hebt, passen ze (tijdelijk) de training en oefening aan op jouw fysieke niveau zonder van de methode af te wijken.

Ze geven daadwerkelijk om jou
Het lesgeven aan mensen creëert een band. Jouw instructeur heeft evenveel plezier in je enthousiasme en behaalde resultaten. Ze begrijpen of ‘voelen’ ook in een minder goede periode je (spier)pijn, blessures en teleurstelling met niet behaalde resultaten.

Ze leren ook van jou
Je bent aanwezig op een training om te leren. Het leerproces is wederzijds. Instructeurs leren ook veel van jou door goed te luisteren. De beste instructeurs staan hiervoor open. Ze benutten deze mogelijkheid voor nieuwe ideeën en om verschillende lesmethoden te ontdekken.

Ze passen de wijze van lesgeven op jouw behoefte aan
Instructeurs zijn flexibel. Ze zijn in staat hun stijl van lesgeven elk moment aan te passen. Afstemmen op ieders individuele behoefte, persoonlijkheid of beroepshouding. Dit weten ze soms niet altijd direct als je start met trainen. Maak daarom als het nodig is goed duidelijk wat je precies verwacht of waar je moeilijkheden mee hebt.

Ze weten de antwoorden, toch laten ze het je eerst zelf ontdekken
Jouw instructeur is er niet alleen om alle informatie direct te geven en problemen voor je op te lossen. Het doel is jou te helpen de noodzakelijke vaardigheden aan te leren en onderhouden. Stapsgewijs krijg je uitleg en kom je zelf tot de ontdekking.

Ze houden niet van marteling
Je vraagt jezelf ooit eens af waarom je fysiek en mentaal tot het uiterste gedreven wordt. Of jouw instructeur hier plezier aan beleeft? Het antwoord is nee. Uiteindelijk willen ze ook de problemen niet uitvergroten of aanspreken op iets dat beter uitgevoerd moet worden. Het is alleen wel een noodzakelijk onderdeel van het lesgeven of coachen. Goede instructeurs zijn er om te geven wat je nodig hebt, niet wat jij graag wilt.

Ze zien en horen alles
Stiekem iets (niet) doen of verbergen voor jouw instructeur lukt je niet. Herkenbaar? Ze zijn getraind in het observeren en signaleren. Actief luisteren om een volledig beeld van de groep en situatie te krijgen. Individueel of als groep corrigeren op de kernpunten. Ze blijven daarnaast altijd motiveren wat goed gaat.

Ze investeren veel tijd in scholing en training
Je instructeur doet meer dan alleen lesgeven. Ze wijden vele uren aan studie. Door te lezen, training- en bijeenkomsten te volgen om eigen vaardigheden te verbeteren en onderhouden. Een instructeur doet daarnaast de vele contacten en het trainingscentrum onderhouden. Ze besteden veel tijd en geld aan hun passie.

Ze raken ook vermoeid
Een fulltime instructeur heeft gemiddeld 10-20 lesuren/sessies per week (groepsles, bedrijfs- en privétrainingen). Met voorbereidingen, reistijd, eigen studie en onderneming erbij verbruiken ze veel mentale energie. Als jij je afgemat voelt na een training, bedenk dan hoe een gedreven instructeur zich voelt na een werkweek. Waar jij één of twee per week aanwezig bent, spenderen instructeurs vele uren aan voorbereiding en het bedenken van de beste drills, games en lesplannen voor iedereen. Niet te vergeten hun eigen techniek, fysieke training, voeding- en werkschema’s naast het persoonlijke contact met alle leden.

Bron.

 

Hier nog iets wat meer over de geschiedenis hiervan verteld .

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Super erg bedankt man dit helpt me echt zo erg ik wist dit nog niet en ik

weet nu hoe ik mezelf erop kan voorbereiden.

respect dat je de tijd neemt om dit hier neer te zetten thanks ❤️😁

Hey mathijs, 

 

Ik heb nog wat feitjes gevonden weet niet of je ze al wist.

Ze besteden meer tijd aan je dan wat jij je realiseert
De geïnvesteerde tijd van je instructeur start niet bij aanvang van jouw les of privétraining. Gevarieerde warming-ups en goede trainingen hebben voorbereiding nodig. Geschikt en uitdagend genoeg voor alle deelnemers, op eigen niveau. Verder zal jouw instructeur eerder aanwezig zijn om de les voor te bereiden, iedereen op te vangen en je vragen te beantwoorden.

Ze staan open voor verandering
Het lesplan staat vast en de structuur van de training is voorbereid. Jouw instructeur zal open staan voor nieuwe ideeën. Als je een probleem hebt, passen ze (tijdelijk) de training en oefening aan op jouw fysieke niveau zonder van de methode af te wijken.

Ze geven daadwerkelijk om jou
Het lesgeven aan mensen creëert een band. Jouw instructeur heeft evenveel plezier in je enthousiasme en behaalde resultaten. Ze begrijpen of ‘voelen’ ook in een minder goede periode je (spier)pijn, blessures en teleurstelling met niet behaalde resultaten.

Ze leren ook van jou
Je bent aanwezig op een training om te leren. Het leerproces is wederzijds. Instructeurs leren ook veel van jou door goed te luisteren. De beste instructeurs staan hiervoor open. Ze benutten deze mogelijkheid voor nieuwe ideeën en om verschillende lesmethoden te ontdekken.

Ze passen de wijze van lesgeven op jouw behoefte aan
Instructeurs zijn flexibel. Ze zijn in staat hun stijl van lesgeven elk moment aan te passen. Afstemmen op ieders individuele behoefte, persoonlijkheid of beroepshouding. Dit weten ze soms niet altijd direct als je start met trainen. Maak daarom als het nodig is goed duidelijk wat je precies verwacht of waar je moeilijkheden mee hebt.

Ze weten de antwoorden, toch laten ze het je eerst zelf ontdekken
Jouw instructeur is er niet alleen om alle informatie direct te geven en problemen voor je op te lossen. Het doel is jou te helpen de noodzakelijke vaardigheden aan te leren en onderhouden. Stapsgewijs krijg je uitleg en kom je zelf tot de ontdekking.

Ze houden niet van marteling
Je vraagt jezelf ooit eens af waarom je fysiek en mentaal tot het uiterste gedreven wordt. Of jouw instructeur hier plezier aan beleeft? Het antwoord is nee. Uiteindelijk willen ze ook de problemen niet uitvergroten of aanspreken op iets dat beter uitgevoerd moet worden. Het is alleen wel een noodzakelijk onderdeel van het lesgeven of coachen. Goede instructeurs zijn er om te geven wat je nodig hebt, niet wat jij graag wilt.

Ze zien en horen alles
Stiekem iets (niet) doen of verbergen voor jouw instructeur lukt je niet. Herkenbaar? Ze zijn getraind in het observeren en signaleren. Actief luisteren om een volledig beeld van de groep en situatie te krijgen. Individueel of als groep corrigeren op de kernpunten. Ze blijven daarnaast altijd motiveren wat goed gaat.

Ze investeren veel tijd in scholing en training
Je instructeur doet meer dan alleen lesgeven. Ze wijden vele uren aan studie. Door te lezen, training- en bijeenkomsten te volgen om eigen vaardigheden te verbeteren en onderhouden. Een instructeur doet daarnaast de vele contacten en het trainingscentrum onderhouden. Ze besteden veel tijd en geld aan hun passie.

Ze raken ook vermoeid
Een fulltime instructeur heeft gemiddeld 10-20 lesuren/sessies per week (groepsles, bedrijfs- en privétrainingen). Met voorbereidingen, reistijd, eigen studie en onderneming erbij verbruiken ze veel mentale energie. Als jij je afgemat voelt na een training, bedenk dan hoe een gedreven instructeur zich voelt na een werkweek. Waar jij één of twee per week aanwezig bent, spenderen instructeurs vele uren aan voorbereiding en het bedenken van de beste drills, games en lesplannen voor iedereen. Niet te vergeten hun eigen techniek, fysieke training, voeding- en werkschema’s naast het persoonlijke contact met alle leden.

Bron.

 

Hier nog iets wat meer over de geschiedenis hiervan verteld .

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Super erg bedankt man dit helpt me echt zo erg ik wist dit nog niet en ik

weet nu hoe ik mezelf erop kan voorbereiden.

respect dat je de tijd neemt om dit hier neer te zetten thanks ❤️😁

Graag gedaan!

Fijn om te horen dat het helpt.

En ook fijn om wat meer info te geven. 

Graag gedaan!  Het is een kleine moeite en ik ben blij dat je het waardeert! 👍😋🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hier nog een kleine toevoeging erop.

En Hier nog eentje. Ik denk dat je zeker al kent, maar oke. En Hier nog eentje! O. Het proberen af te leren😅😉

Groetjes Gebruiker c 

 

Hier nog een kleine toevoeging erop.

En Hier nog eentje. Ik denk dat je zeker al kent, maar oke. En Hier nog eentje! O. Het proberen af te leren😅😉

Groetjes Gebruiker c 

 

Je kunt het niet laten he😂?

Thanks man😁

@IdkAnameDealtwithIt  en @Gebruiker c ,

 

oh, ik dacht wat leuk, die opsomming, dat gaat vast allemaal over twin en mij:

  • Ze besteden meer tijd aan je dan wat jij je realiseert
  • Ze staan open voor verandering
  • Ze geven daadwerkelijk om jou
  • Ze leren ook van jou
  • Ze passen de wijze van lesgeven op jouw behoefte aan
  • Ze weten de antwoorden, toch laten ze het je eerst zelf ontdekken
  • Ze houden niet van marteling
  • Ze zien en horen alles
  • Ze investeren veel tijd in scholing en training
  • Ze raken ook vermoeid

maar het gaat over Krav Maga :joy::rofl:

 

Als jij (Matthijs) er nou bij was toen we ‘aangevallen’ werden, dan waren niet wij, maar die andere gasten in het ziekenhuis terecht gekomen en dan hadden we dit topic helemaal niet hoeven maken. Nou ja, je had dan ook al Krav Maga moeten kunnen natuurlijk....

Maar sws succes ermee :relaxed:

 

Ik ga binnenkort (nu echt, denk ik) wel wat aanvullende info geven over onze zoektocht naar onze held. Die jongen die op de fiets net voorbij kwam toen het gebeurd was.

Er zijn aanwijzingen die ik ga delen. Hierdoor blijft iedereen nog steeds anoniem hoor, maar het is wel interessant en strakjes zijn we weer in Frankrijk en dan kunnen we verder op onderzoek gaan….

We gaan weer terug naar de plek en dan hopen we daar nog aanwijzingen te vinden. Een tijdje terug kregen we foto's met wat tips. Op de foto's was niet alles helemaal duidelijk, dus gaan we naar de crime scene terug.

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden….

 

Het zou wel leuk zijn als we Mats eindelijk terug zouden vinden. Mats is een verzonnen naam. Ik ga nog wel uitleggen hoe we aan die naam zijn gekomen.

Ik zou niet eens weten hoe ie er nu uitziet, want het is al  ruim 2,5 jaar geleden dat we hem voor het laatst hebben gezien. Misschien zijn we al eens langs elkaar gelopen sinds die tijd zonder dat we het weten.

 

Vanavond  rond 22.00 uur nog even naar de kapper en dan nog onze koffers inpakken en dan gaan we ervoor.

Wij laten die Fransen niet aan ons haar prutsen…. want als we niet dezelfde coupe houden worden onze opdrachtgevers boos, denk ik

 

 

Groetjes,

M&M's

Hier nog een kleine toevoeging erop.

En Hier nog eentje. Ik denk dat je zeker al kent, maar oke. En Hier nog eentje! O. Het proberen af te leren😅😉

Groetjes Gebruiker c 

 

Je kunt het niet laten he😂?

Thanks man😁

 Graag gedaan!  En het klopt.  Ik kan het het niet laten nee.😅

@IdkAnameDealtwithIt  en @Gebruiker c ,

 

oh, ik dacht wat leuk, die opsomming, dat gaat vast allemaal over twin en mij:

  • Ze besteden meer tijd aan je dan wat jij je realiseertdat doe ik zeker, maar natuurlijk horen andere die ook te krijgen hé,  nee maar even serieus,  ik ben nog even bezig met wat ik wil schrijven naar jullie , en het is voor mij even lastig om de woorden eruit te halen.
  • Ze staan open voor veranderingdat altijd .
  • Ze geven daadwerkelijk om joudat doe ik ook! En misschien meer dan je denkt😅😋😉
  • Ze leren ook van jouik leer elke dag van iedereen,  dus ook zeker van jullie. 
  • Ze passen de wijze van lesgeven op jouw behoefte aanals je dat wilt kan ik dat wel doen! Ik moet dan wel meer op YouTube kijken voor wat goede muziek😉
  • Ze weten de antwoorden, toch laten ze het je eerst zelf ontdekkenshit, je hebt me door! Nou ja, de woorden kan ik ook niet echt meer uit halen. Ik ben meer van daden uiteindelijk.  Voor nu dan maar weer een denkbeeldige knuffel van mij aan jullie.😋
  • Ze houden niet van marteling dat klopt , daar hou ik zeker niet van. 
  • Ze zien en horen alles. Misschien kan ik beter niet alles zeggen. . Shit , ze hebben me door! Nee , oke, ik kan jullie jammer genoeg niet zien of horen want dat kan vanwege anonimiteit niet. Maar ik lees altijd met plezier jullie teksten (ik zeg jullie, maar je snapt de reden wel) en horen, ja ik lees het.
  • Ze investeren veel tijd in scholing en trainingdat zeker. 
  • Ze raken ook vermoeiddat word iedereen wel is .

maar het gaat over Krav Maga :joy::rofl:

dat ook, maar ik ben dus nog druk bezig met de reactie van je. Alleen ik kan geen woorden uit mijn mond halen. (Beetje ingewikkeld en vaag)

Als jij (Matthijs) er nou bij was toen we ‘aangevallen’ werden, dan waren niet wij, maar die andere gasten in het ziekenhuis terecht gekomen en dan hadden we dit topic helemaal niet hoeven maken. Nou ja, je had dan ook al Krav Maga moeten kunnen natuurlijk....😃

Maar sws succes ermee :relaxed:

 

Ik ga binnenkort (nu echt, denk ik) wel wat aanvullende info geven over onze zoektocht naar onze held. Die jongen die op de fiets net voorbij kwam toen het gebeurd was. ik kan niet wachten. Hij kwam toch uit Noorwegen,  of Zweden? In iedergeval daar boven ergens. 

Er zijn aanwijzingen die ik ga delen. Hierdoor blijft iedereen nog steeds anoniem hoor, maar het is wel interessant en strakjes zijn we weer in Frankrijk en dan kunnen we verder op onderzoek gaan….shurlick homes (sorry voor de spelling)

We gaan weer terug naar de plek en dan hopen we daar nog aanwijzingen te vinden. ik hoop het ook voor jullie!

Een tijdje terug kregen we foto's met wat tips. Op de foto's was niet alles helemaal duidelijk, dus gaan we naar de crime scene terug.oke, hou me wel op de hoogte als je wilt .

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden…. ik denk ook kauwgom , want , man wat maken ze in Frankrijk dingen toch slecht schoon (sorry hoor) 

 

Het zou wel leuk zijn als we Mats eindelijk terug zouden vinden. Mats is een verzonnen naam. Ik ga nog wel uitleggen hoe we aan die naam zijn gekomen.

Ik zou niet eens weten hoe ie er nu uitziet, want het is al  ruim 2,5 jaar geleden dat we hem voor het laatst hebben gezien. google heeft niet geholpen las ik. Dus misschien eens gezichts herkennende software downloaden (,niet dst dan mogelijk is denk ik)

Misschien zijn we al eens langs elkaar gelopen sinds die tijd zonder dat we het weten.dat zou wel is goed kunnen! Je weet maar nooit. 

 

Vanavond  rond 22.00 uur nog even naar de kapper en dan nog onze koffers inpakken en dan gaan we ervoor.nice, ik moet eigenlijk ook nog naar de kapper, maar de mijne zit nu in Amerika ,denk iets van 7 weken en ik ga niet naar een andere. Veel plezier met inpakken!  Ik moet volgende week naar Duitsland en dan naar België,  dus ik ga maar is wat spullen klaar leggen voor daar.   Het is voor mij niet echt vakantie,  maar meer werk gerelateerd.  En dan weer naar Rotterdam en Amsterdam,  voor wat andere werk gerelateerde dingen. Val je al in slaap? 

Wij laten die Fransen niet aan ons haar prutsen…. want als we niet dezelfde coupe houden worden onze opdrachtgevers boos, denk ikdat snap ik! 

 

bij jullie snap ik dat ook. Ik ben zelf al ugly ,als mijn kapsel dat ook is staat het lekker bij elkaar😅

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c. 

 

 

Ik ben nogmaals bezig met een reactie,  maar ik krijg niet de woorden uit mijn mond. Sorry daarvoor! @M en Ms 

Trouwens,  ik weet niet of die vraag al is gesteld, maar waren er ook camera beelden?

Of heb je iets tastbaars? 

Heb je al is gekeken/gezocht waar hij verbleef? Daar kun je dan misschien wat meer info krijgen. Zoals een mail adres. ?

 

Dit was nog een kleine reactie,  maar dit zijn de woorden die in me opkwamen.

Sorry dat het wat korter is!

 

Nu moet ik echt even stoppen , want ik word steeds gebeld en mijn orders lopen helemaal uit de hand!😅 vind ik niet erg hoor . 

 

zo even dat telefoontje gehad,  en lekker optijd weer, ik krijg te horen dat ik morgen in Eindhoven moet zijn rond 07.50 en dat ik dan word opgehaald daar voor een briefing en een ontbijt natuurlijk 😋.

Maar oke, ik denk dat ik hem voor nu even afsluit.

Later 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Hey M&M's

 

Ik heb even zitten zoeken, maar heb je al is op deze site gekeken?

https://tineye.com/

Het is een site die omgekeerd zoekt. Maar dan moet je wel een foto hebben van hem , maar zo te lezen in een aantal vorige post,  heb je die wel, dus ik wens je succes!  Ik hoop dat je hem vind!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

Nog ff een toevoeging op mijn vorige reactie. 

Hier is nog een link die misschien kan helpen.

https://www.wieowie.nl/

Groetjes Gebruiker c 

@IdkAnameDealtwithIt  en @Gebruiker c ,

 

oh, ik dacht wat leuk, die opsomming, dat gaat vast allemaal over twin en mij:

  • Ze besteden meer tijd aan je dan wat jij je realiseert
  • Ze staan open voor verandering
  • Ze geven daadwerkelijk om jou
  • Ze leren ook van jou
  • Ze passen de wijze van lesgeven op jouw behoefte aan
  • Ze weten de antwoorden, toch laten ze het je eerst zelf ontdekken
  • Ze houden niet van marteling
  • Ze zien en horen alles
  • Ze investeren veel tijd in scholing en training
  • Ze raken ook vermoeid

maar het gaat over Krav Maga :joy::rofl:

Ik kan begrijpen dat een tweelingbroer idd precies zo voelt😂😁

Als jij (Matthijs) er nou bij was toen we ‘aangevallen’ werden, dan waren niet wij, maar die andere gasten in het ziekenhuis terecht gekomen en dan hadden we dit topic helemaal niet hoeven maken. Nou ja, je had dan ook al Krav Maga moeten kunnen natuurlijk.…

Opzich weet ik wel trucjes on te vechten maar ben nog lang niet zo goed als ik wil worden. En sws als ik erbij was geweest zou ik niet stoppen met slaan tot dat zei erbij neervielen of ik.

Ik walg nog steeds dat mensen zoiets doen. Sorry voor de agressie

Maar sws succes ermee :relaxed:

Thanks 😊 

Ik ga binnenkort (nu echt, denk ik) wel wat aanvullende info geven over onze zoektocht naar onze held. Die jongen die op de fiets net voorbij kwam toen het gebeurd was.

Er zijn aanwijzingen die ik ga delen. Hierdoor blijft iedereen nog steeds anoniem hoor, maar het is wel interessant en strakjes zijn we weer in Frankrijk en dan kunnen we verder op onderzoek gaan….

We gaan weer terug naar de plek en dan hopen we daar nog aanwijzingen te vinden. Een tijdje terug kregen we foto's met wat tips. Op de foto's was niet alles helemaal duidelijk, dus gaan we naar de crime scene terug.

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden….

 

Het zou wel leuk zijn als we Mats eindelijk terug zouden vinden. Mats is een verzonnen naam. Ik ga nog wel uitleggen hoe we aan die naam zijn gekomen.

Ik zou niet eens weten hoe ie er nu uitziet, want het is al  ruim 2,5 jaar geleden dat we hem voor het laatst hebben gezien. Misschien zijn we al eens langs elkaar gelopen sinds die tijd zonder dat we het weten.

 

Vanavond  rond 22.00 uur nog even naar de kapper en dan nog onze koffers inpakken en dan gaan we ervoor.

Veel plezier! 

Wij laten die Fransen niet aan ons haar prutsen…. want als we niet dezelfde coupe houden worden onze opdrachtgevers boos, denk ik

 

 

Groetjes,

M&M's

 

@Gebruiker c,

 

bedankt voor alle tips en linkjes enzo

 

Grappig dat je bij  dat lijstje over Krav Maga nog een reactie hebt geschreven

Wij denken dat ie uit Zweden komt, maar volgens mij is dat meer een gok van onze kant, dan dat ie dat gezegd heeft, dus ja….

Hij praatte een beetje zoals de swedish chef van de Muppets tegen zijn moeder, zegt twin haha.

 

The Muppet Show. Swedish Chef - Chicken in the Basket (311)

 

Das natuurlijk een beetje een grapje, maar het klonk wel een beetje zo die uitspraak. Maar ja, wij spreken geen enkele Scandinavische taal, dus het zouden ze allemaal kunnen zijn….

 

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden…. 

Gebruiker c schreef:

ik denk ook kauwgom , want , man wat maken ze in Frankrijk dingen toch slecht schoon (sorry hoor) 

 

goeie haha, maar wie weet wat onze Sherlock Holmes onderzoekje nog gaat opleveren…

 

De afspraak bij de kapper was wel wat laat ja, maar het is een vriend van ons en eerder van de week kwam er iets tussen, dus moesten we het verzetten…. We waren pas weer rond 24.00 uur thuis. Het is altijd wel gezellig bij Mustafa. Ik geef hem die naam omdat ik een keertje in een Belgisch programma, dat 'de klas’ heet een hele leuke jongen zag die naar België was gevlucht en hij was kapper in zijn thuisland, hoewel ie nog maar 16 jaar was. Hij lijkt een beetje op die jongen die ons knipt, dus vandaar

 

xxx

Gebruiker c schreef:

bij jullie snap ik dat ook. Ik ben zelf al ugly ,als mijn kapsel dat ook is staat het lekker bij elkaar😅

 

of iemand zichzelf mooi of niet zo mooi vindt aan de buitenkant is subjectief, maar ze zeggen toch dat echte schoonheid van binnen zit, dus volgens mij hoef jij je dan sws geen zorgen te maken en dat ‘ugly’ zal ook wel meevallen of niet...

 

Trouwens,  ik weet niet of die vraag al is gesteld, maar waren er ook camera beelden?

Of heb je iets tastbaars? 

Heb je al is gekeken/gezocht waar hij verbleef? Daar kun je dan misschien wat meer info krijgen. Zoals een mail adres. ?

Camerabeelden hebben we al uitgezocht. Er is niks bruikbaars, voor zover wij weten dan

Nou we hebben zelf een paar foto's gemaakt van 'Mats’ en ons in het ziekenhuis. Die had mijn twin gemaakt en wel aan hem gestuurd, maar dat was via bluetooth en we hebben dus geen telefoonnummer, sm of mail van hem….lekker slim van ons….

Maar ja, we dachten die zien we nog wel een keertje, maar toen was ik plotseling uit het ziekenhuis ontslagen en daarna was hij nog wel langs geweest, maar dat wisten wij eerst niet, dankzij  (kuch) dat de verpleging ons vergeten was zijn kaartje te geven. Dat kregen we pas later en daar had ie wel iets op geschreven. Vertel ik later wel wat, maar er stonden geen contactgegevens op……

We hebben, pas veel later, want het was voor ons ook een beetje een rare tijd na die klappen, eigenlijk pas een volgende vakantie dat we daar weer waren volgens mij in de buurt van waar het gebeurd was gezocht of we hem konden vinden. Vrienden die daar wonen hadden ook gezocht met die foto en aan andere mensen gevraagd of ze die jongen herkenden. De politie wilde ons geen contactgegevens van hem geven, terwijl wij denken dat ze die wel hebben, dus dan wordt het wel lastig.

 

Eigenlijk elke keer als we daar weer waren hebben we op één of andere manier naar hem gezocht.

 

Wij wilden niet een oproep doen op sm, vanwege zijn privacy.

 

Bedankt voor die linkjes. We hebben al eens eerder op die manier gezocht, maar je weet maar nooit wat deze opleveren

Oh jij hebt ook weer een drukke dag zie ik. Iig succes en sterkte.

 

We houden je wel op de hoogte.

 

Groetjes,

M&M's

@Gebruiker c,

 

bedankt voor alle tips en linkjes enzo

 

Grappig dat je bij  dat lijstje over Krav Maga nog een reactie hebt geschreven

Wij denken dat ie uit Zweden komt, maar volgens mij is dat meer een gok van onze kant, dan dat ie dat gezegd heeft, dus ja….

Hij praatte een beetje zoals de swedish chef van de Muppets tegen zijn moeder, zegt twin haha.

 

The Muppet Show. Swedish Chef - Chicken in the Basket (311)

 

Das natuurlijk een beetje een grapje, maar het klonk wel een beetje zo die uitspraak. Maar ja, wij spreken geen enkele Scandinavische taal, dus het zouden ze allemaal kunnen zijn….

 

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden…. 

Gebruiker c schreef:

ik denk ook kauwgom , want , man wat maken ze in Frankrijk dingen toch slecht schoon (sorry hoor) 

 

goeie haha, maar wie weet wat onze Sherlock Holmes onderzoekje nog gaat opleveren…

 

De afspraak bij de kapper was wel wat laat ja, maar het is een vriend van ons en eerder van de week kwam er iets tussen, dus moesten we het verzetten…. We waren pas weer rond 24.00 uur thuis. Het is altijd wel gezellig bij Mustafa. Ik geef hem die naam omdat ik een keertje in een Belgisch programma, dat 'de klas’ heet een hele leuke jongen zag die naar België was gevlucht en hij was kapper in zijn thuisland, hoewel ie nog maar 16 jaar was. Hij lijkt een beetje op die jongen die ons knipt, dus vandaar

 

xxx

Gebruiker c schreef:

bij jullie snap ik dat ook. Ik ben zelf al ugly ,als mijn kapsel dat ook is staat het lekker bij elkaar😅

 

of iemand zichzelf mooi of niet zo mooi vindt aan de buitenkant is subjectief, maar ze zeggen toch dat echte schoonheid van binnen zit, dus volgens mij hoef jij je dan sws geen zorgen te maken en dat ‘ugly’ zal ook wel meevallen of niet...

 

Trouwens,  ik weet niet of die vraag al is gesteld, maar waren er ook camera beelden?

Of heb je iets tastbaars? 

Heb je al is gekeken/gezocht waar hij verbleef? Daar kun je dan misschien wat meer info krijgen. Zoals een mail adres. ?

Camerabeelden hebben we al uitgezocht. Er is niks bruikbaars, voor zover wij weten dan

Nou we hebben zelf een paar foto's gemaakt van 'Mats’ en ons in het ziekenhuis. Die had mijn twin gemaakt en wel aan hem gestuurd, maar dat was via bluetooth en we hebben dus geen telefoonnummer, sm of mail van hem….lekker slim van ons….

Maar ja, we dachten die zien we nog wel een keertje, maar toen was ik plotseling uit het ziekenhuis ontslagen en daarna was hij nog wel langs geweest, maar dat wisten wij eerst niet, dankzij  (kuch) dat de verpleging ons vergeten was zijn kaartje te geven. Dat kregen we pas later en daar had ie wel iets op geschreven. Vertel ik later wel wat, maar er stonden geen contactgegevens op……

We hebben, pas veel later, want het was voor ons ook een beetje een rare tijd na die klappen, eigenlijk pas een volgende vakantie dat we daar weer waren volgens mij in de buurt van waar het gebeurd was gezocht of we hem konden vinden. Vrienden die daar wonen hadden ook gezocht met die foto en aan andere mensen gevraagd of ze die jongen herkenden. De politie wilde ons geen contactgegevens van hem geven, terwijl wij denken dat ze die wel hebben, dus dan wordt het wel lastig.

 

Eigenlijk elke keer als we daar weer waren hebben we op één of andere manier naar hem gezocht.

 

Wij wilden niet een oproep doen op sm, vanwege zijn privacy.

 

Bedankt voor die linkjes. We hebben al eens eerder op die manier gezocht, maar je weet maar nooit wat deze opleveren

Oh jij hebt ook weer een drukke dag zie ik. Iig succes en sterkte.

 

We houden je wel op de hoogte.

 

Groetjes,

M&M's

Hopelijk vinden jullie iets zodat jullie contact met hem op kunnen nemen!
Ik wens jullie succes!

En geniet in Frankrijk.

Groetjes.

@IdkAnameDealtwithIt,

 

bedankt voor je reactie. Ik dacht eerst wel dat je alleen een quote van mijn reactie had gestuurd, maar daarna zag ik dat je in die quote je reactie had geschreven, maar die was me eerst niet opgevallen omdat die in hetzelfde lettertype als de quote was.

Je kunt dat op zich wel doen, maar als je dan bij of na het typen jouw reactie even in dikke letters maakt, zoals Gebruiker c ook wel doet, dan valt ie gelijk op. Dat is maar een tip, ben sws blij met jouw reacties.

 

We hadden idd wel een handje kunnen gebruiken als je die gasten van ons af had kunnen houden. Echt in  elkaar slaan was niet nodig geweest, want dan zouden die weinige hersencellen die ze nog hadden misschien ook nog beschadigd raken :stuck_out_tongue:

Wegjagen was voor ons al voldoende geweest.

 

Krav Maga is toch vooral voor te verdedigen of niet?

 

Nou ja, leuk dat je weer ff langs kwam in een topic van mij.

Oh ja en twins is een apart soort ja haha.

 

Btw ik loop wat achter met regeren, dus ook in mijn andere topic(s), maar er wordt aan gewerkt en weet dat ik sws blij ben met alle reacties.

 

EDIT@IdkAnameDealtwithIt grappig dat je net bijna tegelijk nog een reactie post

Dankjewel en komt wel goed die vakantie. Ik blijf wel posten hoor, dus je bent nog niet van me af :joy:

 

Groetjes,

M&M's

@Gebruiker c,

@M en Ms

bedankt voor alle tips en linkjes enzo

graag gedaan! 

Grappig dat je bij  dat lijstje over Krav Maga nog een reactie hebt geschreven

Wij denken dat ie uit Zweden komt, maar volgens mij is dat meer een gok van onze kant, dan dat ie dat gezegd heeft, dus ja….ach ja, een gokje is meer dan niets. 

Hij praatte een beetje zoals de swedish chef van de Muppets tegen zijn moeder, zegt twin haha.haha😄

 

The Muppet Show. Swedish Chef - Chicken in the Basket (311)

 

Das natuurlijk een beetje een grapje, maar het klonk wel een beetje zo die uitspraak. Maar ja, wij spreken geen enkele Scandinavische taal, dus het zouden ze allemaal kunnen zijn….dat zou inderdaad ook kunnen. 

 

Das eigenlijk gewoon een bushalte, maar wie weet wat we er nog vinden…. 

Gebruiker c schreef:

ik denk ook kauwgom , want , man wat maken ze in Frankrijk dingen toch slecht schoon (sorry hoor) 

 

goeie haha, maar wie weet wat onze Sherlock Holmes onderzoekje nog gaat opleveren…ik hoop heel veel! En dat je hem vind!

 

De afspraak bij de kapper was wel wat laat ja, maar het is een vriend van ons en eerder van de week kwam er iets tussen, dus moesten we het verzetten…. We waren pas weer rond 24.00 uur thuis. Het is altijd wel gezellig bij Mustafa. Ik geef hem die naam omdat ik een keertje in een Belgisch programma, dat 'de klas’ heet een hele leuke jongen zag die naar België was gevlucht en hij was kapper in zijn thuisland, hoewel ie nog maar 16 jaar was. Hij lijkt een beetje op die jongen die ons knipt, dus vandaaroke, das best laat voor terug komen van de kapper😅 . Ik moet eigenlijk niks zeggen , maar oke.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

bij jullie snap ik dat ook. Ik ben zelf al ugly ,als mijn kapsel dat ook is staat het lekker bij elkaar😅

 

of iemand zichzelf mooi of niet zo mooi vindt aan de buitenkant is subjectief, maar ze zeggen toch dat echte schoonheid van binnen zit, dus volgens mij hoef jij je dan sws geen zorgen te maken en dat ‘ugly’ zal ook wel meevallen of niet...tnx, lief dat je dat zegt!  ,Nou er zijn genoeg mensen die mijn verhaal bevestigen, dus niet nee. 😔 maar ja.

 

Trouwens,  ik weet niet of die vraag al is gesteld, maar waren er ook camera beelden?

Of heb je iets tastbaars? 

Heb je al is gekeken/gezocht waar hij verbleef? Daar kun je dan misschien wat meer info krijgen. Zoals een mail adres. ?

Camerabeelden hebben we al uitgezocht. Er is niks bruikbaars, voor zover wij weten danjammer. 

Nou we hebben zelf een paar foto's gemaakt van 'Mats’ en ons in het ziekenhuis. Die had mijn twin gemaakt en wel aan hem gestuurd, maar dat was via bluetooth en we hebben dus geen telefoonnummer, sm of mail van hem….lekker slim van ons….dat konden jullie niet weten. Als het via bluethoot(sorry voor spelling) is verstuurd kun je voor zover ik weet terug zien in je geschiedenis te kijken , maar dat is denk de naam van zijn telefoon dan. Maar jullie hadden er niet aan gedacht , kan gebeuren. 

Maar ja, we dachten die zien we nog wel een keertje, maar toen was ik plotseling uit het ziekenhuis ontslagen en daarna was hij nog wel langs geweest, maar dat wisten wij eerst niet, dankzij  (kuch) dat de verpleging ons vergeten was zijn kaartje te geven. Dat kregen we pas later en daar had ie wel iets op geschreven. Vertel ik later wel wat, maar er stonden geen contactgegevens op……jammer.

We hebben, pas veel later, want het was voor ons ook een beetje een rare tijd na die klappen, eigenlijk pas een volgende vakantie dat we daar weer waren volgens mij in de buurt van waar het gebeurd was gezocht of we hem konden vinden. Vrienden die daar wonen hadden ook gezocht met die foto en aan andere mensen gevraagd of ze die jongen herkenden. De politie wilde ons geen contactgegevens van hem geven, terwijl wij denken dat ze die wel hebben, dus dan wordt het wel lastig.ja, de Franse politie doet soms wel moeilijk ja. Uiteindelijk gaat het wel om persoonlijke gegevens dus ja.

 

Eigenlijk elke keer als we daar weer waren hebben we op één of andere manier naar hem gezocht.Uiteindelijk zal er een positief resultaat zijn! Hoop ik dan!

 

Wij wilden niet een oproep doen op sm, vanwege zijn privacy.dat snap ik.

 

Bedankt voor die linkjes. We hebben al eens eerder op die manier gezocht, maar je weet maar nooit wat deze opleverendaarom heb ik ze erin gezet. 

Oh jij hebt ook weer een drukke dag zie ik. Iig succes en sterkte.ja, haha, daarom reageer ik nu ook een beetje laat, sorry daarvoor!  Bedankt!  Ik heb bijna de hele nacht buiten gezeten,  omdat ik en niet kon slapen en ook omdat er veel leger straaljagers en helikopters over heen vlogen. Normaal is het niet zo erg. En bij mij in de buurt was een ongeluk . Denk rond 03.14 , ik heb mij aangemeld op zo'n site waar je hulpverlening kan geven als er zoiets in de buurt is. En ik was dus op 3 minuten fietsen daar.  Zie je het al voor je? Zo'n gozer die als een gek met een soort EHBOtas op zijn rug hard aan het fietsen is. Gelukkig was de politieer al, en was er grotendeels materiele schade. De slachtofferskwamen er met wat wonden en blauweplekken en de schrik van af. En binnen 10 minuten kwam de RAV (,regionale ambulancevoorziening) en die heeft 1 vrouw mee genomen ter controle, en daarna kwam de berger, uiteindelijkwas ik er wel voor niets , want ik heb alleen wat drukverband aangebracht omdat er bij hun open wonden waren en dus wel best veel deden bloeden .Dus ja, lekker nachtje. 

wat wel toeval was is dat de politie eenheid die TP(ter plaatse)was , die kende ik. We komen elkaar wel vaker tegen bij deze dingen . Wel weer toevallig.  Haha.

natuurlijk heb ik ook de wonden gedesinfecteerd.  Ik ben nu net klaar met een vergadering. (Is een beetje uit de hand gelopen 😅 ben nu momenteel in Duitsland.  Maar ik word zo meteen naar huis gebracht met de taxi. Weer een lekker dagje.  Hoe was jullie dag vandaag?  Nogmaals sorry voor de late reactie! 

 

 

We houden je wel op de hoogte.

oke👍 

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Veel plezier in Frankrijk! 

@IdkAnameDealtwithIt,

 

bedankt voor je reactie. Ik dacht eerst wel dat je alleen een quote van mijn reactie had gestuurd, maar daarna zag ik dat je in die quote je reactie had geschreven, maar die was me eerst niet opgevallen omdat die in hetzelfde lettertype als de quote was.

Thanks voor de tip dat ga ik vanaf nu gebruiken ik snap dat dat moeilijk is om te zien.

 

Je kunt dat op zich wel doen, maar als je dan bij of na het typen jouw reactie even in dikke letters maakt, zoals Gebruiker c ook wel doet, dan valt ie gelijk op. Dat is maar een tip, ben sws blij met jouw reacties.

Mooizo!

 

We hadden idd wel een handje kunnen gebruiken als je die gasten van ons af had kunnen houden. Echt in  elkaar slaan was niet nodig geweest, want dan zouden die weinige hersencellen die ze nog

hadden misschien ook nog beschadigd raken :stuck_out_tongue:

Wegjagen was voor ons al voldoende geweest.

Daar heb je gelijk in in elkaar slaan mag ook niet van je afslaan natuurlijk wel maar werd een beetje overvallen door boosheid. Sorry als het een beetje te erg overkwam.

Krav Maga is toch vooral voor te verdedigen of niet?

Ja, het is een zelfverdedigings kunst dus er worden geen wedstrijden gehouden.
Dat komt omdat je het alleen gebruikt in bedreigende situaties en dus oefen je dingen als een (en dit doet gewoon pijn om te typen) je zwakke punten mag gebruiken zoals bij mannen, tja ik denk dat je dat zelf wel uit kunt vogelen wat je dan doet. 
En je mag alles gebruiken zoals stokken die

je op straat tegenkomt of sleutels die je bij je hebt. 

Er zijn nog andere dingen die je bij die sport leert maar ik weet niet of je dat wil weten dus hou ik dat achterwegen.

 

 

Nou ja, leuk dat je weer ff langs kwam in een topic van mij.

Haha is goed ik vind het ook gezellig en heb atm niks beters te doen dus kan ik ook snel reageren. Laat maar weten als het irritant word 😅.

Oh ja en twins is een apart soort ja haha.

😂 

Btw ik loop wat achter met regeren, dus ook in mijn andere topic(s), maar er wordt aan gewerkt en weet dat ik sws blij ben met alle reacties.
Is goed doe rustig aan he.

 

EDIT:  @IdkAnameDealtwithIt grappig dat je net bijna tegelijk nog een reactie post

Oh had dat zelf niet eens door 😂.

Dankjewel en komt wel goed die vakantie. Ik blijf wel posten hoor, dus je bent nog niet van me af :joy:

Haha is Goed 👍🏻.

Groetjes,

M&M's

Groetjes terug!

Hi iedereen,

 

Hij praatte een beetje zoals de swedish chef van de Muppets tegen zijn moeder, zegt twin haha.haha😄

 

 

ik heb hem natuurlijk maar één keertje horen praten en dat was in het ziekenhuis en toen spraken we Engels met elkaar

Twin had hem ook toen het net gebeurd was ook al horen praten, maar toen sprak ie Frans. Hij ging er kennelijk van uit dat wij Fransen waren, omdat het in Frankrijk was. Twin dacht dat hij Frans was, want hij sprak goed Frans, dus nu denken wij waarom kon ie zo goed Frans?

Het was rond de Kerst, dus niet in de zomervakantie. Wat doet een "Zweedse” jongen met Kerst in Frankrijk?

Wij dachten dus dat ie daarom misschien wel in Frankrijk woonde en op school zat, maar ja, das ook maar een gok. Of hij heeft hier familie wonen of ze hebben hier een vakantiehuis of appartement.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Als het via bluethoot(sorry voor spelling) is verstuurd kun je voor zover ik weet terug zien in je geschiedenis te kijken , maar dat is denk de naam van zijn telefoon dan. Maar jullie hadden er niet aan gedacht , kan gebeuren. 

 

ja, alleen de naam van zijn telefoon, maar dat kunnen we ook niet meer zien, want twin heeft die telefoon ook niet meer, nou ja, die is kapot

Btw das wel mooi werk als EHBO’er, maar je bent er wel de halve nacht door wakker, maar ja, als je iemand kunt helpen is wel mooi. Daarom weet je ook zo veel van al die voertuigen en afkortingen, nu snap ik dat ook ineens

 

Wegjagen was voor ons al voldoende geweest.

IdkAnameDealtwithit schreef:

Daar heb je gelijk in in elkaar slaan mag ook niet van je afslaan natuurlijk wel maar werd een beetje overvallen door boosheid. Sorry als het een beetje te erg overkwam.

 

oh, zo erg was het ook weer niet hoor. Ik snap ook wel dat als iemand aan je zit of bedreigt dat je dan van je af moet 'slaan’ en ik heb ook wel eens iemand (een volwassene)  in zijn ballen getrapt omdat ie zijn handen niet thuis kon houden. Het is ergens wel handig om te weten wat je allemaal kunt gebruiken om je te verdedigen, maar zolang het kan gaan wij het liefste weg uit zo'n situatie, maar als dat niet kan dan is het wel handig jezelf te verdedigen

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

ik vind het ook gezellig en ….. kan ik ook snel reageren. Laat maar weten als het irritant word 😅.

 

ik vind iets niet zo snel irritant en volgens mij zou laat jij het niet zo ver komen. Wij zijn blij met alle hulp

 

Oh ja, nous sommes en France, gisteren gevlogen. We zijn net wakker en het wordt sws een mooie dag, ook al is het wat bewolkt. We zijn door Christian en Justin (beste vrienden uit Duitsland) opgehaald bij het vliegveld terwijl we dachten dat we met de bus naar huis gingen, dus dat was op zich al een leuke verrassing. Laurent was hier vanmorgen ook al vroeg, maar toen sliepen we nog, dus die komt strakjes wel weer, denk ik. Claude zien we vandaag ook weer en ja, zo wordt het wel weer gezellig als altijd.

 

Dan zijn de belangrijkste van ons 'team’ er weer. Zij hebben ons al veel geholpen, dus ook bij het zoeken naar Mats.

 

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

 

Hij praatte een beetje zoals de swedish chef van de Muppets tegen zijn moeder, zegt twin haha.haha😄

 

 

ik heb hem natuurlijk maar één keertje horen praten en dat was in het ziekenhuis en toen spraken we Engels met elkaar

Twin had hem ook toen het net gebeurd was ook al horen praten, maar toen sprak ie Frans. Hij ging er kennelijk van uit dat wij Fransen waren, omdat het in Frankrijk was. Twin dacht dat hij Frans was, want hij sprak goed Frans, dus nu denken wij waarom kon ie zo goed Frans?dat zou ook heel goed kunnen! Maar als hij dan Frans zou zijn ,waarom kon hij dan zo goed Engels?(uit mijn ervaring kunnen Fransen geen Engels of gewoon heel slecht,  maar misschien ligt dat aan mij)

Het was rond de Kerst, dus niet in de zomervakantie. Wat doet een "Zweedse” jongen met Kerst in Frankrijk?idk,  misschien heeft hij daar een huisje of familie?

Wij dachten dus dat ie daarom misschien wel in Frankrijk woonde en op school zat, maar ja, das ook maar een gok. Of hij heeft hier familie wonen of ze hebben hier een vakantiehuis of appartement.dat zou ook kunnen.  

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Als het via bluethoot(sorry voor spelling) is verstuurd kun je voor zover ik weet terug zien in je geschiedenis te kijken , maar dat is denk de naam van zijn telefoon dan. Maar jullie hadden er niet aan gedacht , kan gebeuren. 

 

ja, alleen de naam van zijn telefoon, maar dat kunnen we ook niet meer zien, want twin heeft die telefoon ook niet meer, nou ja, die is kapotjammer, heb je wel nog de geheugen kaart?(sim kaart)

Btw das wel mooi werk als EHBO’er, ja, dat klopt. Ik ben ook blij dat ik kan ingrijpen als dat nodig is en niemand anders dat kan. En ookal vind ik reanimeren de kutste(sorry voor mijn taalgebruik)dingen die er zijn , toch is het soms nodig. En soms heb ik dan wel een AED , maar soms ook niet. Gelukkig zijn er altijd wel hulpdiensten onderweg , of ik bel dan snel de meldkamer (OC) op en geef kort door wat er is gebeurd en waar ik mee bezig ben, en dan gaat het OC dat doorgeven en blijf ik aan de lijn en geef ik door wat ik aan het doen ben. Ben ik trouwens de enige die dit doet? (als er gereanimeerd moet worden?)

maar je bent er wel de halve nacht door wakker, maar ja, als je iemand kunt helpen is wel mooi. ja, daarom. Ik kon toch al niet slapen,  en toen kwam dit , dus ik had in mijn hoofd niet zoveel keus. En daarbij ik heb zo'n pieper die ze ook gebruiken bij de brandweer. (die mocht ik houden toen ik een tijdje bij de vrijwillige brandweer zat.) 

ik zal is kijken of ik een plaatje ervan kan vinden. Ah, ik heb hem al.

deze lijkt er op. Dit is even voor de duidelijkheid van internet gehaald.

Daarom weet je ook zo veel van al die voertuigen en afkortingen, nu snap ik dat ook ineenshaha, ja. Ik heb ook wat toetsen gehad wat alles was. Ik weet ook wat de afkortingen, de lampen, de protocols, de processies zijn,de regels,wat je wel en niet mag doen, wat de OVDB betekent ,en de OVDG enz., en nog een hele hoop andere dingen . Als je wilt dat ik wat uitleg laat het maar weten.(,voor de duidelijkheid,  ik ben geen expert,  maar ik weet er gewoon veel van af en ook wat ervaring)

 

Wegjagen was voor ons al voldoende geweest.

IdkAnameDealtwithit schreef:

Daar heb je gelijk in in elkaar slaan mag ook niet van je afslaan natuurlijk wel maar werd een beetje overvallen door boosheid. Sorry als het een beetje te erg overkwam.

 

oh, zo erg was het ook weer niet hoor. Ik snap ook wel dat als iemand aan je zit of bedreigt dat je dan van je af moet 'slaan’ en ik heb ook wel eens iemand (een volwassene)  in zijn ballen getrapt omdat ie zijn handen niet thuis kon houden. Het is ergens wel handig om te weten wat je allemaal kunt gebruiken om je te verdedigen, maar zolang het kan gaan wij het liefste weg uit zo'n situatie, maar als dat niet kan dan is het wel handig jezelf te verdedigen

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

ik vind het ook gezellig en ….. kan ik ook snel reageren. Laat maar weten als het irritant word 😅.

 

ik vind iets niet zo snel irritant en volgens mij zou laat jij het niet zo ver komen. Wij zijn blij met alle hulp     .😋.

 

Oh ja, nous sommes en France, gisteren gevlogen. We zijn net wakker en het wordt sws een mooie dag, ook al is het wat bewolkt. We zijn door Christian en Justin (beste vrienden uit Duitsland) opgehaald bij het vliegveld terwijl we dachten dat we met de bus naar huis gingen, dus dat was op zich al een leuke verrassing. dat is zeker een leuke verrassing!  En ook attent vind ik.

Laurent was hier vanmorgen ook al vroeg, maar toen sliepen we nog, dus die komt strakjes wel weer, denk ik. Claude zien we vandaag ook weer en ja, zo wordt het wel weer gezellig als altijd.nou, das mooi om te horen! Leuk met vrienden wat gaan doen(,chillen) . Ik heb nog even een vraagje, misschien een beetje raar , maar ik vraag hem toch, kijk maar of je antwoord.  Is er bij jullie in de buurt een leuk Frans bakkerijtje? Zo ja, gaan jullie daar wel is wat eten halen voor als ontbijt of lunch ofzo? 

ik weet het , beetje raar, maar als ik altijd met werk naar het buitenland ga, (meestal Duitsland of België) gaan wij meestal in een hotel verblijven en als het langer is dan vaak een vakantiehuis huren,en ik vraag dan meestal of er een bakkertje in de buurt is, je weet wel zo'n traditionele.  Meestal wel , en als het dan ochtend is ben ik vaak de eerste die wakker is en loop meestal dan naar de bakker voor een ontbijtje voor iedereen,  en dan is het als iedereen uit zijn kamer komt en fris en fruitig is, dan heb ik alles op tafel staan. Misschien raar maar ja, dat ben ik. Trouwens ik ben zelf ook raar, want de meeste van mijn collega's zijn 30 of ouder😅 sommige zijn wel wat jonger maar dan noch. Ik dwaal weer is af.

 

Dan zijn de belangrijkste van ons 'team’ er weer. Zij hebben ons al veel geholpen, dus ook bij het zoeken naar Mats.fijn dat je zo'n geweldig team hebt! Ik hoop dat jullie hem vinden.

 

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi,

xxx

Gebruiker c schreef:

Maar als hij dan Frans zou zijn ,waarom kon hij dan zo goed Engels?(uit mijn ervaring kunnen Fransen geen Engels of gewoon heel slecht,  maar misschien ligt dat aan mij)

 

nou, jongeren in Frankrijk spreken best wel goed Engels hoor. Voor Mats was Engels nog iets makkelijker dan Frans, denk ik, want in Scandinavische landen wordt wel goed Engels gegeven op scholen volgens mij. er zijn er veel uit die landen die hier in de buurt een twee huis of appartement hebben, dus wie weet. Ik hoop het en dat Mats dan ook vaker hier is, maar we hebben hem nog niet gezien op het strand als wij gingen zoeken, maar ja, is ook naar een speld in een hooiberg zoeken natuurlijk

 

xxx

Gebruiker c schreef:

heb je wel nog de geheugen kaart?(sim kaart)

 

nope, we hebben wel nog ons zelfde nummer, maar andere provider, dus ook nieuwe sim

Wat kun je dan nog zien op die simkaart? Miss heeft twin 'm toch nog ergens liggen ofzo. Mijn telefoon was gestolen, dus ik had toen geen telefoon meer, pas toen we weer in NL waren had ik een nieuwe. Ze hadden wel mijn sim geblokkeerd of iig toen een nieuwe sim gestuurd

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Ik ben ook blij dat ik kan ingrijpen als dat nodig is en niemand anders dat kan. En ookal vind ik reanimeren de kutste

 

twin en ik hebben nog nooit echt moeten reanimeren, wel bijna waren we begonnen, maar toen kwam er een volwassene en die ging het toen doen. We hebben wel beetje geholpen en 112 gebeld natuurlijk. Zelfde met AED, die hebben we wel een paar keer gehaald voor iemand, maar dan deed een volwassenen het met die plakkers enzo. Het is wel heftig allemaal, maar ja, als je er iemand mee kunt helpen is wel mooi toch? ow, je hebt zo'n kastje, die lijkt wel op een buzzer die papa vroeger had, toen er nog nog geen gsm's waren. Toen was die 14 ofzo en dan kon je alleen berichtjes sturen geloof ik, idk precies, is ouderwetse die van papa

 

xxx

Gebruiker c schreef:.

dat is zeker een leuke verrassing!  En ook attent vind ik.

 

ja, Christian en Justin zijn onze besties, we kennen ze al van kleins af aan. Die weten ongeveer alles van ons en helpen ons ook goed bij het vinden van Mats, maar ja, we hebben niet zo veel aanknopingspunten en ideeën meer

 

Ik ga wel in de volgende post schrijven wat we nog wel hebben, maar ik had dat nog niet gedeeld omdat we zelf denken dat het ver gezocht is, dus dat jullie er ook niet veel mee kunnen

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Is er bij jullie in de buurt een leuk Frans bakkerijtje? Zo ja, gaan jullie daar wel is wat eten halen voor als ontbijt of lunch ofzo? 

 

ja, tuurlijk, ons huis staat in een wat kleinere plaats en daar zitten allemaal kleine winkeltjes, maar ook hele grote supermarkten. Die supermarkt is 500 meter weg ofzo en dat bakkertje denk 2  kilometer, dus ja, voor het makkelijke gaan we vaak in de supermarkt baguettes, pain chocolat (das millefeuille met chocola en dan weet je wrs nog niet wat het is) en tartelettes au fraises kopen. Zoek maar ff op wat het allemaal is als je het niet weet haha, tis iig lekker

 

Oh ja, we zijn weer even thuis, want twin zijn derailleur is kaduk, ff kijken of we 'm kunnen maken en anders gaan we wel een andere fiets pakken en dan moet mama maar zeggen of die naar de fietsenmaker moet of dat we 'm zelf kunnen repareren…

 

Twin heeft zijn fiets aan de kant gegooid en zijn gezicht staat op onweer. Gelukkig is de lucht nog blauw. Ik zal hem wel even kietelen, dan komt het wel weer goed. We gaan met een andere fiets op pad. Tot later.

 

We hebben wel onze fietsen nodig om Mats te kunnen vinden en een beetje gezond verstand en geluk en een beetje hulp van jullie….

 

Groetjes,

M&M's

 

Hi, hey  ​​​​@M en Ms 

xxx

Gebruiker c schreef:

Maar als hij dan Frans zou zijn ,waarom kon hij dan zo goed Engels?(uit mijn ervaring kunnen Fransen geen Engels of gewoon heel slecht,  maar misschien ligt dat aan mij)

 

nou, jongeren in Frankrijk spreken best wel goed Engels hoor. Voor Mats was Engels nog iets makkelijker dan Frans, denk ik, want in Scandinavische landen wordt wel goed Engels gegeven op scholen volgens mij. er zijn er veel uit die landen die hier in de buurt een twee huis of appartement hebben, dus wie weet. Ik hoop het en dat Mats dan ook vaker hier is, maar we hebben hem nog niet gezien op het strand als wij gingen zoeken, maar ja, is ook naar een speld in een hooiberg zoeken natuurlijk. Ik hoop dat jullie hem vinden!  En uiteindelijk als je lang zoekt, dan duikt die speld weer op.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

heb je wel nog de geheugen kaart?(sim kaart)

 

nope, we hebben wel nog ons zelfde nummer, maar andere provider, dus ook nieuwe simkaart. jammer 

Wat kun je dan nog zien op die simkaart? niet echt heel veel, maar er staan contacten en wat geheugen, foto's filmpjes locaties waar je vaak bent geweest en je geheugen van bluethoot verbinding enz. Maar dus niet heel veel nuttig voor jullie denk ik dan, want zijn telefoon gaf toch maar een naam. Hier een linkje.https://www.androidplanet.nl/tips/wat-staat-er-op-mijn-simkaart/

Miss heeft twin 'm toch nog ergens liggen ofzo. Mijn telefoon was gestolen, dus ik had toen geen telefoon meer, pas toen we weer in NL waren had ik een nieuwe. Ze hadden wel mijn sim geblokkeerd of iig toen een nieuwe sim gestuurdgelukkig was die van jou geblokkeerd en kreeg je een nieuwe.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Ik ben ook blij dat ik kan ingrijpen als dat nodig is en niemand anders dat kan. En ookal vind ik reanimeren de kutste

 

twin en ik hebben nog nooit echt moeten reanimeren, wel bijna waren we begonnen, maar toen kwam er een volwassene en die ging het toen doen. das wel fijn. Meeste mensen vinden het ook raar dat een kind van 15(bijna16) iemand aan het reanimeren is. Maar uiteindelijk is het wel zo, dat de meeste er anders over denken als ik bezig ben en de hulpdiensten arriveren. En dan zei het overnemen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik het kan , maar als kind van 15 (bijna 16) zou je niet verwachten dat hij iemand reanimeerd terwijl er een paar volwassenen daar stom staan te kijken. Uiteindelijk komt er wel een volwassene die vraagt of ie iets kan doen, dus dat is wel fijn. Wel goed dat jullie op het punt waren om dat te doen! Mijn respect en complimenten.!

We hebben wel beetje geholpen en 112 gebeld natuurlijk. Zelfde met AED, die hebben we wel een paar keer gehaald voor iemand, maar dan deed een volwassenen het met die plakkers enzo. dat is wel goed van jullie! Die plakkers is soms wel vervelend om erop te doen , maar er staan gelukkig ook plaatjes op waar het moet , en na een paar keer gedaan te hebben weet je het wel, maar ik kijk altijd voor de zekerheid snel na of het goed is. Elke seconde telt!

Het is wel heftig allemaal, maar ja, als je er iemand mee kunt helpen is wel mooi toch? ja, dat zeker,  vaak als het slachtoffer met de ambu mee gaat geef ik even aan een ambulancier door wat er gebeurd is toen ik aankwam en soms denk ik eraan om gegevens te geven en soms vergeet ik het. Sorry daarvoor!  je hebt zo'n kastje, die lijkt wel op een buzzer die papa vroeger had, toen er nog nog geen gsm's waren. Toen was die 14 ofzo en dan kon je alleen berichtjes sturen geloof ik, idk precies, is ouderwetse die van papaja, ik ken zo'n ding wel.

 

xxx

Gebruiker c schreef:.

dat is zeker een leuke verrassing!  En ook attent vind ik.

 

ja, Christian en Justin zijn onze besties, we kennen ze al van kleins af aan. Die weten ongeveer alles van ons en helpen ons ook goed bij het vinden van Mats, maar ja, we hebben niet zo veel aanknopingspunten en ideeën meerfijn dat het jullie besties zijn! En fijn dat ze helpen.ik hoop dat er meer aanknopingspunten komen voor jullie! 

 

Ik ga wel in de volgende post schrijven wat we nog wel hebben, maar ik had dat nog niet gedeeld omdat we zelf denken dat het ver gezocht is, dus dat jullie er ook niet veel mee kunnenmaakt niet uit! Neem je tijd! Post gewoon wat jullie denken wat goed voelt. En misschien helpt het! Je weet maar nooit.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

Is er bij jullie in de buurt een leuk Frans bakkerijtje? Zo ja, gaan jullie daar wel is wat eten halen voor als ontbijt of lunch ofzo? 

 

ja, tuurlijk, ons huis staat in een wat kleinere plaats en daar zitten allemaal kleine winkeltjes, maar ook hele grote supermarkten. Die supermarkt is 500 meter weg ofzo en dat bakkertje denk 2  kilometer, dus ja, voor het makkelijke gaan we vaak in de supermarkt baguettes, pain chocolat (das millefeuille met chocola en dan weet je wrs nog niet wat het is) en tartelettes au fraises kopen. Zoek maar ff op wat het allemaal is als je het niet weet haha, tis iig lekkerja, das inderdaad allemaal lekkernijen,  maar niet voor mij weg gelegd 😅😉 . 

 

Oh ja, we zijn weer even thuis, want twin zijn derailleur is kaduk, ff kijken of we 'm kunnen maken en anders gaan we wel een andere fiets pakken en dan moet mama maar zeggen of die naar de fietsenmaker moet of dat we 'm zelf kunnen repareren…wat een pech weer! Nou weer pech! Of wat een gezeik. (Ja ik kijk ook Chateau Meijland) maar misschien helpt dit filmpje! 

Of deze.

is het voor of achter ? Of is ie helemaal kapot? 

Twin heeft zijn fiets aan de kant gegooid en zijn gezicht staat op onweer. Gelukkig is de lucht nog blauw. Ik zal hem wel even kietelen, dan komt het wel weer goed. We gaan met een andere fiets op pad. Tot later.

oke, tot later! Sorry voor late reactie,  maar ik zat net in het restaurant.

We hebben wel onze fietsen nodig om Mats te kunnen vinden en een beetje gezond verstand en geluk en een beetje hulp van jullie….ik hoop dat het lukt!🍀

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

Heb alles meegelezen en nu zijn er een paar dingetjes waar ik wel op wil reageren.

 

Fransen die Engels spreken? Ik was een keer in noord Frankrijk op vakantie. Daar komen enorm veel Engelsen, omdat dat lekker dichtbij die tunnel is naar Engeland. Alle Franse mensen die we tegenkwamen, gingen automatisch Engels spreken tegen ons (terwijl hun Engels slechter was dan ons Frans). Dat was een ervaring. En irritant. 

Ik denk, @Gebruiker c, dat je met die bluetooth telefoonnaam hoopt op zoiets van "IPhonevanMats" en dat er dan misschien een achternaam bij staat? Mijn telefoonnaam is namelijk ook iets anders dan het modelnummer, het is een nickname van me. Dan zou je er wellicht verder mee kunnen komen.

Oh nee, een kapotte derailleur. Dat had ik laatst ook, maar die van mij was "beyond repair", dus ik was ook nog aardig wat geld kwijt 😅 Hopelijk gaat het jullie wat beter af!

 

Eet smakelijk met jullie baguettes et pain chocolates,

Gr. Pin

Hi iedereen,

Heb alles meegelezen en nu zijn er een paar dingetjes waar ik wel op wil reageren.

 

Fransen die Engels spreken? Ik was een keer in noord Frankrijk op vakantie. Daar komen enorm veel Engelsen, omdat dat lekker dichtbij die tunnel is naar Engeland. Alle Franse mensen die we tegenkwamen, gingen automatisch Engels spreken tegen ons (terwijl hun Engels slechter was dan ons Frans). Dat was een ervaring. En irritant. 

Ik denk, @Gebruiker c, dat je met die bluetooth telefoonnaam hoopt op zoiets van "IPhonevanMats" en dat er dan misschien een achternaam bij staat?ja, dat had ik gehoopt. Meestal staat er een modelnaam met een naam voor of achternaam of nickname. Bij mij is elke telefoon anders omdat ik er meer dan 1 heb. Dus dan staat er bij de ene mijn naam en de ander weer een nickname en bij de ander een speciale code .@Pin Hopelijk heb ik je vraag nu beantwoord.

Mijn telefoonnaam is namelijk ook iets anders dan het modelnummer, het is een nickname van me. Dan zou je er wellicht verder mee kunnen komen.ja , bij mij heb ik bij elke telefoon van mij een andere. Trouwens bij de telefoonnaam van mijn eigen bedrijfje heb ik mijn naam van mijn bedrijf met daarbij een afkorting. Ja bij mij als je dat vind kun je het opzoeken en zo kun je in contact met mij komen.

 

Oh nee, een kapotte derailleur. Dat had ik laatst ook, maar die van mij was "beyond repair", dus ik was ook nog aardig wat geld kwijt 😅 Hopelijk gaat het jullie wat beter af!

Wat een pech weer.  

Eet smakelijk met jullie baguettes et pain chocolates,

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

Ja kijk, dat was precies wat ik bedoelde @Gebruiker c! Hopen dat als M&M's het terug kan vinden, dat Mats z'n achternaam of Insta gebruikersnaam daar heeft staan ofzo. Of tja, je weet het niet, z'n bedrijfsnaam ;)

Gr. Pin

Ja kijk, dat was precies wat ik bedoelde @Gebruiker c! Hopen dat als M&M's het terug kan vinden, dat Mats z'n achternaam of Insta gebruikersnaam daar heeft staan ofzo. Of tja, je weet het niet, z'n bedrijfsnaam ;)

Gr. Pin

Ja @Pin  , ik hoop het ook! Je weet maar nooit he. Ja, haha. Dat is vooral bij mij(mijn bedrijfsnaam) haha, maar ja, ik ben ook een rare😉😄.  Bij mij komt het ook omdat ik meerdere telefoons heb en dan moet je soms creatief zijn.

 

Groetjes Gebruiker c 

Oh , en trouwens. 

M en Ms , gefeliciteerd met je 3000 reacties! 🥳🥳. Hopelijk komen er nog veel meer!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer