Skip to main content

Hii, ik ben een meisje van 13, ik zit in de tweede, en ik heb alleen maar vriendinnen.

het lijkt me alleen vaak wel leuk om ook met jongens bevriend te zijn, maar ik weet gewoon niet hoe ik in contact met ze kom enz

Heeft iemand tips?

Hoi, dat is een leuke vraag. Ik denk dat het makkelijkste dan is in de pauze met jongens gaan praten. Of erbij gaan zitten. Misschien kun je een keer een opdracht samen met een jongen doen. Of je kan ook bij een club gaan waar ook jongens op zitten. Scouting zou kunnen. Daar weet ​@Tover01  meer van. En ​@Tartan15  ook. 

Groetjes Tjempie xxx

Dankjewel💕

Hey! Je kunt zeker ergens bij gaan.  Bij ons bij scouting doen we alles gewoon samen en dat is echt leuk en gezellig. Je kunt het eens googlen.  En de tips van ​@Tjempie  zijn verder goed! Misschien zit er een jongen in je klas die je gewoon aardig vind en waar je interesses mee deelt? Of anders in een andere klas. Ik heb zelf sinds groep 8 een vriendengroep van 5 meisjes en 3 jongens. Echt super leuk!  Het gaat je vast lukken! 

Liefs Tover xxxx 

Dankjewel💗

Ja ik zit ook op scouting en daar praar Je ook veel met mensen van het andere geslacht zonder dat ze gelijk plagen en daar door spreek ik nu als jongen ook veel met meiden af

Hey! Ik hetzelfde maar dan andersom. Geen idee hoe je dat moet doen, sorry!

Reageer